در ادامه با توضیح مزایای فروش مویرگی با ما همراه باشید.
در فروش مویرگی ریسک کاهش پول کاهش می یابد
امروزه با وجود مشتریان زیاد در فروش مویرگی ریسک از بین رفتن پول کاهش یافته است اما بازهم شرکت ها این امکان را دارند که محصول را به یک یا چند عمده فروش بفروشند.
افزایش میزان فروش
در سیستم فروش مویرگی، نتایج اصولا به زودی آشکار می شود و نسبت به دیگر روش های فروش زودتر به پیشرفت می رسد. همین دلیل می تواند یکی از علل ترغیب کردن این روش از فروش باشد.
امکان انتخاب مشتری
در سایر روش های فروش امکان حذف و یا انتخاب مشتری وجود ندارد. یکی از مشکلات که باعث جلوگیری از این کار می شود، قراردادهایی است که وجود دارد. به علت زیاد بودن تعداد مشتریان در فروش مویرگی می توان مشتریانی را که با شرکت همخوانی ندارند، نادیده گرفت و حذف کرد.
توزیع محصولات در زمان کوتاه
در فروش مویرگی نسبت به دیگر روش ها می توان با برنامه ریزی دقیق محصولات را سریع و راحت به نقاط مختلف رساند.
مدیریت نقدینگی در فروش مویرگی
به علت تعداد زیاد مشتریان و تنوع در روش های دریافت وجه در فروش مویرگی می توان به سبد متنوع نقدینگی(پول، چک، اعتباری و...) دسترسی داشت.
فروش زیاد
در انتظار خریدار نشستن جزء اصول فروش مویرگی نیست بلکه ما به دنبال خریدار هستیم و حداقل یک مورد از فروشی که داریم را برای حرکت به سمت بی نهایت می توانیم افزایش دهیم.
برای اطلاع از معایب فروش مویرگی به سایت سانسل مراجعه کنید.
فروش در ebay و ارسال محصولات پستی به ایران به دلیل وجود تحریمات آمریکا وجود ندارد. اگر قصد خرید از وب سایت را دارید باید ابتدا آدرس یکی آشنایان خود در خارج از کشور را ثبت کنید و پس از ارسال محصول به آن محل، مجددا محصول را برای شما ارسال کنند اما باید هزینه های بسته بندی و ارسال محصولات را هم در نظر بگیرید.
ثبت نام دوره رایگان آموزش فروش در ebay در سایت کالج
در این بخش از آموزش فروش تلفنی به بایدها و نبایدها در این زمینه میپردازیم:
نگرش شما از طریق اعتماد به نفستان بازتاب داده میشود، پس در مرحله اول باید اعتماد به نفس داشته باشید و خودتان را قبول داشته باشد.
صداقت داشته باشید.
برای رسیدن به نتایج خوب باید صبور باشید.
از سلامت خط تماس خود باید اطمینان داشته باشید.
برای هماهنگی زمان و تاریخ خالی باید تقویم به همراه داشته باشید.
خواسته خود را خیلی کوتاه با منشی مدیران مطرح کنیم و سعی در برقراری ارتباط با مدیر سازمان یا شرکت داشته باشیم.
اشتیاق خود را درباره محصول باید نشان دهید.
بخاطر تماس خود عذرخواهی نکنید.
از به چالش کشیدن نظر مخالف مشتری از طریق سوالات مختلف نترسید.
از تغییر نگرش خود در صورت کارا نبودن، نترسید.
در مقابل پاسخهای مشتری بی ادبی و بی احترامی نکنید.
حواستان نباید در زمان برقرای تماس و صحبت با مشتری پرت شود.
تاکید آموزش فروش تلفنی در صورتیکه از جواب سوال مشتری اطلاعی ندارید، این است که حدس نزنید. پس از پرسوجو دوباره تماس بگیرید و اطلاع دهید.
برای مطالعه ادامه نکات به سایت سانسل مراجعه کنید.
بر خلاف فروش B2B یا business 2 business در فروش B2C یا Business to Consumer محصول یا خدمت مستقیم توسط مصرف کننده نهایی به مصرف میرسد. بسیاری از فروشهایی که در بازار امروز انجام میشود فروشهای B2C هستند؛ مانند فروش لوازم التحریر به دانش آموزان و دانشجویان یا ارائه خدمات پزشکی به بیماران! در این مفهوم از مفاهیم فروش افراد مستقیما پس از خرید کالا یا خدمت آن را مصرف کرده و مرحله دیگری را طی نمیکنند.
آموزش انواع اصطلاحات و مفاهیم فروش در سایت سانسل