سانسل

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش موفق

سانسل

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش موفق

آموزش نحوه قیمت گذاری

قیمت کم به معنای فروش بیشتر نیست. روش های قیمت گذاری در دوره فروشندگی به شرح زیر است:


در زمان قیمت گذاری در مورد رقبا تحقیق کنید. در صورت داشتن قیمت‌های بالا کیفیت بالا ارائه دهید.

قیمت گذاری را بر اساس ارزش خریدار تعیین کنید.

در دوره فروشندگی تاکید می شود که علاوه بر محاسبه هزینه‌ها و سود، عواملی مثل میزان تقاضا و راهکارهای کسب و کار بر قیمت گذاری تاثیر می‌گذارد.


ثبت نام رایگان آموزش فروشندگی در سایت سانسل



مهم ترین اهداف یک آکادمی فروش چیست؟

حتماً می دانید که اگر کارآفرینی و اشتغال در سطح یک جامعه زیاد شود، آن جامعه مسیر رو به رشدی را در زمینه های مختلف اقتصادی تجربه خواهد کرد. ایجاد اشتغال و کارآفرینی علاوه بر تخصص نیاز به آگاهی از مبانی اصلی فروش دارد، نیاز به یک فروش درست و خوب دارد. 

پس یک آکادمی فروش سعی می کند تا با ارائه مطالب مورد نیاز در زمینه ابعاد مختلف فروش، مجموعه های کاری مختلف را با روش های مختلف فروش و اصول هر کدام آشنا سازد تا آن ها نیز بتوانند با تکیه بر این مطالب، شرایط کسب و کار خود را موقعیت موفقیت آمیزتری قرار دهند. 

از این رو مواردی همچون مشاوره تخصصی جهت افزایش فروش توسط افراد متخصص و با تجربه، آموزش مهارت های فروش حرفه ای توسط مدرسان تحصیل کرده و متخصص، ارائه راهنمایی های مختلف و همکاری در جذب و استخدام نیروی شایسته فروش برای کسب و کارهای مختلف، برگزاری دوره های درون سازمانی و عمومی در زمینه های مختلف فروش به صورت عمومی و تخصصی، ارائه محصولات صوتی و تصویری و کتاب، امکان ارائه خدمات کوچینگ تخصصی و ارائه مقالات آموزشی کاملا کاربردی در زمینه فروش، می تواند از مهم ترین اهداف یک آکادمی فروش تلقی شود. 


بررسی وظایف آکادمی فروش در سایت سانسل



مهم ترین مزایای فروش مویرگی

در ادامه با توضیح مزایای فروش مویرگی با ما همراه باشید.


در فروش مویرگی ریسک کاهش پول کاهش می یابد

امروزه با وجود مشتریان زیاد در فروش مویرگی ریسک از بین رفتن پول کاهش یافته است اما بازهم شرکت ها این امکان را دارند که محصول را به یک یا چند عمده فروش بفروشند.


افزایش میزان فروش

در سیستم فروش مویرگی، نتایج اصولا به زودی آشکار می شود و نسبت به دیگر روش های فروش زودتر به پیشرفت می رسد. همین دلیل می تواند یکی از علل ترغیب کردن این روش از فروش باشد.


امکان انتخاب مشتری

در سایر روش های فروش امکان حذف و یا انتخاب مشتری وجود ندارد. یکی از مشکلات که باعث جلوگیری از این کار می شود، قراردادهایی است که وجود دارد. به علت زیاد بودن تعداد مشتریان در فروش مویرگی می توان مشتریانی را که با شرکت همخوانی ندارند، نادیده گرفت و حذف کرد.


توزیع محصولات در زمان کوتاه

در فروش مویرگی نسبت به دیگر روش ها می توان با برنامه ریزی دقیق محصولات را سریع و راحت به نقاط مختلف رساند.


مدیریت نقدینگی در فروش مویرگی

به علت تعداد زیاد مشتریان و تنوع در روش های دریافت وجه در فروش مویرگی می توان به سبد متنوع نقدینگی(پول، چک، اعتباری و...) دسترسی داشت.


فروش زیاد

در انتظار خریدار نشستن جزء اصول فروش مویرگی نیست بلکه ما به دنبال خریدار هستیم و حداقل یک مورد از فروشی که داریم را برای حرکت به سمت بی نهایت می توانیم افزایش دهیم.


آموزش فروش مویرگی در سایت سانسل


آموزش فروش حرفه‌ای برای فروشندگان چه اهمیتی دارد؟

5 اهمیت دوره‌های آموزش فروش را بررسی میکنیم:


کسب درآمد بیشتر

درآمد و پول در سازمان از طریق فروش سازمان تامین می‌شود. در دوره‌ آموزش فروش، روش های عدم اتلاف زمان و کسب درآمد بیشتر ارائه می‌شود.


شناخت محصولات مشابه

فروشندگان تازه‌کار باید در مورد محصولات مشابه در بازار اطلاعات کامل داشته باشند.


آموزش مهارت فروش

فروش آمیخته‌ای است از علم و هنر. با وجود آموزش‌ فروش و حمایت مدیران، فروشندگان خدمات و ارائه بهتری به مشتریان می‌دهند. در نتیجه فروش به افزایش درآمد کمک میکند.


انگیزه بخشی تیم فروش با آموزش فروش حرفه‌ای

دوره‌های آموزش فروش برای مدیران باعث بالا بردن و حفظ انگیزه بین تیم فروش می‌شود و از این طریق از تمرکز تیم فروش اطمینان پیدا می‌کنند.


کسب اطمینان از ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی

ارتقا اهداف فروش باعث بالا رفتن ریسک بی‌توجهی کارکنان به ارزش‌های تجاری و اخلاقی می‌شود.


دوره رایگان آموزش فروش حرفه ای در سایت سانسل



بهترین محصولات برای فرو ش در اینستاگرام چیست؟

با توجه به اینکه فروش در اینستاگرام سریع‌ترین، بهترین و کم‌خرج‌ترین نوع درآمدزایی برای افراد است وهمچنین کمک بزرگی به تمامی کسب و کارها برای افزایش فروششان داشته، میزان استفاده افراد از این برنامه بیشتر از گذشته شده است. اما برای اینکه بتوانیم برای درآمد زایی بهترین کسب و کار را راه اندازی کنیم ابتدا باید بدانیم محصولات مناسب برای فروش در اینستاگرام چیست؟ در  آموزش فروش در اینستاگرام به این موارد اشاره خواهیم کرد.


پوشاک

پوشاک از پرفروش ترین محصولات در اینستاگرام است. همانند دیگر برندهای پوشاک از شروع فعالیت شناخته شده نبودند، می توانید فروش پوشاک را در اینستاگرام شروع کنید و با گذشت زمان در بین مردم به محبوبیت برسید.


زیورآلات و سنگ های قیمتی

یکی دیگر از پرفروش ترین محصولات که در دوره آموزش فروش در اینستاگرام معرفی می شود، زیورآلات و سنگ های قیمتی است. با استفاده از عکس هایی از این محصولات که توجه کاربر را به خود جلب کند، می توانید مشتریان زیادی پیدا کنید.


دکوراسیون منزل

بسیاری از افرادی که در حرفه دکوراسیون هستند و حتی افراد معمولی، در اینستاگرام به دنبال الهام گرفتن از طراحی‌های دکوراتیو داخلی هستند. شما برای جذب مخاطبان می توانید کارهای مختلف تزئینی خودتان را به‌عنوان یک طراحی داخلی در اینستاگرام نشان دهید.


لوازم جانبی مد و لباس

بسیاری از افراد از پست هایی که در مورد نحوه‌ی لباس پوشیدن و آنچه باید هنگام رفتن به رستوران، مهمانی یا جلسه هستند، ایده می گیرند. به همین دلیل فروش لوازم جانبی مختلف بخصوص در زمینه‌ی مد و پوشاک برای فروش در اینستاگرام مناسب است.


محصولات مرتبط با سلامتی

مردم همیشه به دنبال شیوه های زندگی سالم بوده اند که اخیرا با وجود کرونا این حس در افراد افزایش یافته. در نتیجه محصولاتی که امکان زندگی سالم تر بدهد، تمایل در خرید را در افراد ایجاد می کند.


محصولات زیبایی

با وجود رقابت زیاد بین محصولات زیبایی، اما بازهم امکان فروش در اینستاگرام برای آن ها وجود دارد. اما برای موفقیت در این زمینه بهتر است روی محصولاتی خاص تمرکز کنیدو بازاریابی گوشه ای داشته باشید. همچنین برای جذب بیشتر مخاطبان می توانید مشاوره های زیبایی از منابع معتبر درج کنید.


لوازم جانبی زیبایی

یکی دیگر از محصولاتی که در دوره آموزش فروش در اینستاگرام برای فروش معرفی می شود، ماسک‌ها و مواد دست ساز طبیعی است که جزو لوازم جانبی آرایشی محسوب می شود. دو نکته مهم برای موفقیت در این زمینه وجود دارد:

برای کسب اعتماد و اطمینان مشتری به محصولات، حتما از مواد طبیعی استفاده کنید.

تهیه عکس های با کیفیت از چنین مواد آرایشی طبیعی.


محصولات مرتبط با تناسب اندام

محصولات تناسب اندام همیشه مشتریان قابل توجهی دارد. با استفاده از عکس های جذاب از محصولات باید بتوانید انگیزه داشتن تناسب اندام در مخاطبان ایجاد کنید. استفاده از یک بازاریابی گوشه ای در این زمینه به دلیل رقابت زیاد پیشنهاد می شود.


دوره رایگان آموزش فروش در اینستاگرام در سایت سانسل