سانسل

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش موفق

سانسل

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش موفق

مهم ترین نکات آموزش فروش در علی بابا

شرکت در جلسات آموزش فروش در علی بابا می تواند برای کسب و کار شما بسیار مفید باشد. اما در زمان حضور در کلاس های آموزشی علی بابا می بایست نکاتی را رعایت نمایید تا بتوانید از آموزشات بهره خوبی ببرید. علاوه بر آن، رعایت این نکات سبب می شود تا شما بتوانید در آینده، از آموزشات جلسه استفاده نمایید و شاهد بهبود یافتن کسب و کار خود شوید.

یکی از مهم ترین نکاتی که می بایست در جلسات آموزش فروش در علی بابا به آن توجه ویژه ای نمایید، همراه داشتن ابزار یادداشت می باشد. همانطور که می دانید، بهترین راه برای فرا گرفتن آموزه ها نکته برداری و یادداشت آن ها می باشد. به همین دلیل همراه داشتن ابزار های یادداشت و نوشتن نکات آموخته در جلسه، سبب می شود تا شما بتوانید نکات را به خوبی در ذهن خود بسپارید و در زمان فراموش کردن آن ها، از یادداشت های خود استفاده نمایید.

یکی دیگر از نکات کلاس های آموزش فروش در علی بابا، داشتن تلفن همراه هوشمند یا لپ تاپ می باشد چرا که برای وارد شدن به این سایت، می بایست از رایانه یا تلفن همراه هوشمند استفاده شود و اگر فاقد این دو وسیله بودید، می توانید از کافی نت ها برای ثبت کسب و کار خود در علی بابا کمک بخواهید.


معرفی محصولات مناسب برای فروش در علی بابا در سایت سانسل



اولتیماتوم در فروش یعنی چه؟

اولتیماتوم یکی از مفاهیم فروش است که اشتباه رایج از سمت فروشندگان نیز محسوب می‌شود. برخی از فروشندگان به این علت که احساس خطر می‌کنند و به قصد تحت فشار قرار دادن مشتری برای عقد قرارداد یا خرید از ابزار اشتباهی مانند اولتیماتوم استفاده می‌کنند. این ابزار مشتری را در جبهه مخالفت قرار داده و نه تنها تاثیر مثبتی ندارد بلکه دید مشتری را به شما خراب می‌کند. سعی کنید به جای اولتیماتوم دادن از ابزارهای دیگری برای فروش استفاده کنید.


آموزش جامع و رایگان مفاهیم فروش در سایت سانسل


بررسی اهمیت برنامه ریزی فروش

 برنامه ریزی فروش کمک می کند مسیر بهتری را برای رسیدن به نتایج ایده آل در نظر بگیرید همچنین کنترل محصول توسط شما بالا می رود و همه فرآیند را می توانید به خوبی مدیریت کنید و در به دست آوردن موارد زیر به شما کمک میکند:
  • مشخص کردن اهداف فروش برای کسب و کار 
  • ایجاد انگیزه در تیم کار
  • مشخص کردن راه های رسیدن به اهداف و تعیین بودجه مورد نیاز
  • بهتر شدن فرآیند فروش در اثر مرور و بررسی اهداف به طور مداوم 
  • مدیریت برای همکاری بین بخش های مختلف سازمان 

برای اطلاع از مراحل برنامه ریزی فروش صحیح به سایت سانسل مراجعه کنید.


آیا می دانید قبل از استخدام فروشنده به چه نکاتی باید توجه کنید؟

  • با ارزیابی عملکرد، روند استخدام را به صورت حرفه ای پس از انتخاب فروشنده پیش ببرید.
  • با افراد واسطه و معرف انواع فروشنده در ارتباط باشید و مصاحبه های متعدد انجام دهید.
  • از مقایسه کارجویان با فروشندگان قبلی خود بپرهیزید.
  • با  سرپرست فروش برای استخدام فروشنده مشورت کنید.
  • نکاتی مثل رفتار، گفتار، استعداد و تجربه فروشنده را حتما زیر نظر داشته باشید.

بررسی دسته بندی انواع فروشنده در سایت سانسل


آموزش بهترین روش های جذب مشتری

بلد بودن آموزشات فروش می تواند مزایای فراوانی برای کسب و کار ما داشته باشد. مهم ترین بخش هر کسب و کاری، جذب مشتریان می باشد؛ بسیاری از افراد بر این عقیده باورند که می توانند با استفاده از ترفند های سنتی مشتریان را مجذوب کسب و کار خود نمایند؛ اما این عقیده به طور کل اشتباه است چرا که مشتریان علاقه ای به کسب و کار های سنتی ندارند و بیشتر به دنبال کسب و کار های مدرن هستند.

اگر شیوه جذب مشتری شما، به صورت مدرن باشد می توانید مشتریان زیادی را مجذوب کسب و کار خود نمایید. علاوه بر آن، با استفاده از شیوه های مدرن جذب مشتری که در جلسات آموزش فروش فرا می گیرید، می توانید مشتریان ثابت خود را افزایش دهید و امنیت شغلی خود را بالا ببرید و دیگر نگرانی از بابت کم در آمدی خود نداشته باشید. برای جذب مشتری، می توانید در جلسات آموزش فروش صد ها ترفند بیاموزید که بتوانید در صورت موفق نشدن از ترفندی دیگر استفاده نمایید و موفقیت های زیادی را کسب نمایید.

امروزه، بلد بودن ترفند های فروش می تواند در کسب و کار بسیار مفید باشد و سبب پیشرفت گردد. به همین دلیل اگر ترفند های فروش کالا یا دخدمات را به خوبی بلد باشیم، می توانیم مشتریان زیادی را مجذوب کسب و کار خود کنیم. پیشنهاد می شود برای آن که بتوانید کسب و کار بهتری داشته باشید، حتما در جلسات آموزش فروش شرکت نمایید تا بتوانید با آموختن ترفند های مدرن و جدید، کالا و خدمات خود را به بهترین شکل ممکن به  فروش برسانید و شاهد موفقیت های زیادی در کسب و کار خود شوید.


ثبت نام رایگان دوره آموزش فروش تا پایان آذر در سایت سانسل