سانسل

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش موفق

سانسل

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش موفق

مهم ترین موارد در فروش B2b چیست؟

  • در فروش B2b قیمت و سود برای خریداران اهمیت دارد اما موارد محرک احساسی مثل محبوبیت هم تاثیر دارد.
  • از دیگر مواردی که در فروش B2b دارای اهمیت است میتوان به مواردی مثل: شرکا، خریداران، پشتیبانی، ترانزیستورها، سرویس های بازرسی و هرچیزی که باعث سهولت در خرید و فروش شود اشاره کرد.

دوره رایگان آموزش فروش B2b در سایت سانسل


عکس های اینستاگرام برای افزایش فروش در اینستاگرام چه ویژگی هایی باید داشته باشند؟

در خرید حضوری بیشتر جذب مغازه هایی می شویم که ویترین جذاب و مرتبی دارند و برای تماشای ویترین فروشگاه های بهم ریخته و نامرتب رغبتی نداریم. عکس ها و چیدمان آن ها در صفحه اینستاگرام نقش ویترین مغازه ها را دارند. دوره های آموزش فروش در اینستاگرام علاوه بر زیبایی و چیدمان عکس ها بر کیفیت عکس ها هم تاکید دارد. زیرا یکی از ملاک هایی خرید اینترنتی باید داشته باشد این است که بتواند حس لمس جنس محصول، اندازه و... را به مشتری بدهد و اگر عکس ها بدون کیفیت باشند، این امکان را به مخاطبان نمی دهند. برای کسب نتیجه بهتر در این زمینه حتما نکات زیر را رعایت کنید:

  • به منظور اینکه مخاطب متوجه اعتبار و حرفه ای بودن شما شود، خودتان از محصولات عکس برداری کنید و از عکس های آماده اینترنت استفاده نکید.
  • برای اینکه مشتری بتواند دید بیشتری به محصول داشته باشد از زاویه های مختلف آن عکس بگیرید و پست مربوط به محصول را حالت آلبومی آپلود کنید.
  • برای جلب توجه مشتری حتما یک تم و استایل مشخص برای پیج خود در نظر بگیرید.
  • از مدل و اشخاص و یا محصولاتی مثل ساعت، لباس، کفش و غیره برای نشان دادن جلوه محصولات استفاده کنید.
  • از نرم افزارهای ادیت و ویرایش عکس برای زیبایی و جلوه بیشتر عکس محصولات استفاده کنید.

دوره رایگان آموزش فروش در اینستاگرام در سایت سانسل


معرفی انواع فرانچایز

2نوع فرانچایز وجود دارد که به معرفی آن می پردازیم:

فرمت تجاری فرانچایز

فرمت تجاری فرانچایز(Business Format Franchising) بیشتر شناخته شده است. صاحب امیتاز در یک فرانچایز تجاری علاوه بر نام تجاری، محصولات و خدمات و یک سیستم کامل برای تجارت به شرکت امتیاز گیرنده میدهد. صاحب امتیاز موظف است در اموری مثل انتخاب محل مناسب، آموزش، راهنما عملیاتی، استانداردهای نام تجاری، کنترل کیفیت، استراتژی بازاریابی و پشتیبانی و مشاوره بازرگانی به امتیاز گییرنده کمک کند.


شیوه سنتی فرانچایز

همکاری در توزیع کالا همان فرانچایز سنتی است اما کمتر به عنوان فرانچایز شناخنه می شود. تمرکز اصلی در این نوع همکاری، فروش بیشتر است. صنایع تولیدی مثل شیشه نوشابه سازی، خودرو، پمپ بنزین و... می توان نمونه هایی از فرانچایز سنتی یا توزیع کالا معرفی کرد.


اصول و مقررات فرانچایز را در سایت سانسل مطالعه کنید.


آیا اعتماد مشتری در فروش پیچیده موثر است؟

به دلیل اینکه اعتماد مشتریان کم شده است و همچنان روبه کاهش است، فروش پیچیده تر است. متخصص فروش باید بتواند دیدگاه ونظر مشتری را آنطور که می خواهد شکل دهد تا بتواند در فروش پیچیده پیروز باشد. مدیران فروش باید اطمینان داشته باشند که متخصصان فروش شرکتشان دارای مهارت های زیر است و می تواند دیدگاه مشتری را شکل دهد:

  • ترسیم دیدگاه جدید برای شکل دادن به تفکر مشتری
  • ایجاد همسویی بین ذی نفعان
  • دسترسی به سهامداران سطح بالا
آموزش کامل تکنیک های فروش پیچیده در سایت سانسل


برنامه ریزی فروش چه اهمیتی دارد؟

برنامه ریزی فروش کمک می کند مسیر بهتری را برای رسیدن به نتایج ایده آل در نظر بگیرید همچنین کنترل محصول توسط شما بالا می رود و همه فرآیند را می توانید به خوبی مدیریت کنید. برنامه ریزی فروش در به دست آوردن موارد زیر به شما کمک میکند:

  • مشخص کردن اهداف فروش برای کسب و کار 
  • ایجاد انگیزه در تیم کار با برنامه ریزی فروش
  • مشخص کردن راه های رسیدن به اهداف و تعیین بودجه مورد نیاز
  • بهتر شدن فرآیند فروش در اثر مرور و بررسی اهداف به طور مداوم 
  • مدیریت برای همکاری بین بخش های مختلف سازمان