سانسل

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش موفق

سانسل

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش موفق

مهم ترین نکات آموزش فروش در علی بابا

شرکت در جلسات آموزش فروش در علی بابا می تواند برای کسب و کار شما بسیار مفید باشد. اما در زمان حضور در کلاس های آموزشی علی بابا می بایست نکاتی را رعایت نمایید تا بتوانید از آموزشات بهره خوبی ببرید. علاوه بر آن، رعایت این نکات سبب می شود تا شما بتوانید در آینده، از آموزشات جلسه استفاده نمایید و شاهد بهبود یافتن کسب و کار خود شوید.

یکی از مهم ترین نکاتی که می بایست در جلسات آموزش فروش در علی بابا به آن توجه ویژه ای نمایید، همراه داشتن ابزار یادداشت می باشد. همانطور که می دانید، بهترین راه برای فرا گرفتن آموزه ها نکته برداری و یادداشت آن ها می باشد. به همین دلیل همراه داشتن ابزار های یادداشت و نوشتن نکات آموخته در جلسه، سبب می شود تا شما بتوانید نکات را به خوبی در ذهن خود بسپارید و در زمان فراموش کردن آن ها، از یادداشت های خود استفاده نمایید.

یکی دیگر از نکات کلاس های آموزش فروش در علی بابا، داشتن تلفن همراه هوشمند یا لپ تاپ می باشد چرا که برای وارد شدن به این سایت، می بایست از رایانه یا تلفن همراه هوشمند استفاده شود و اگر فاقد این دو وسیله بودید، می توانید از کافی نت ها برای ثبت کسب و کار خود در علی بابا کمک بخواهید


لیست محصولات مناسب فروش در علی بابا در سایت سانسل


نکات کلیدی برای افزایش بازدیدکنندگان از سایت فروشگاه اینترنتی

آموزش فروش اینترنتی برای جذب بازدیدکننده بیشتر از گوگل به نکات زیر تاکید دارد:

  • برای معرفی هر محصول، اطلاعات دقیق ذکر  کنید.
  • عکس های با کیفیت برای هر محصول آپلود کنید و برای عکس‌ها هم توضیح بدهید.
  • برای هر محصول برچسب جداگانه تعریف کنید.
  • به کمک شبکه‌های اجتماعی به سایت خود لینک بدهید.
  • با دوستانی که در گوگل سایت‌های پربازدید دارند تعامل کنید، تا مطالب خود را به سایت شما لینک بدهند و یا از سایت‌های خوب این لینک‌ها رو بخرید.


روش های موثر فروش اینترنتی در سایت سانسل

آموزش جستجوی محصولات در ebay

یکی از نکات مهم برای آموزش فروش در ebay نحوه جستجوی محصولات در وب سایت است. به کمک لینک جستجو سریع و یا فهرست طبقه بندی می توانید محصولات را پیدا کنید. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، تعداد مورد نیاز از کالایی که می خواهید را انتخاب کنید. همچنین در قسمت پایین صفحه محصولات مرتبط و مشابه آن محصول را میتوانید مشاهده کنید.

پس از عبور از مراحل قبل در قسمت description میتوانید جزئیات محصولات را مشاهده کنید.



آموزش روش های فروش در ebay در سایت سانسل


افراد وظیفه شناس در تست فروشندگی چه ویژگی هایی دارند؟

بیش ترین ارتباط را با عملکرد شغلی، شخصیت وظیفه شناسی دارد. افرادی که در تست فروشندگی جزء دسته وظیفه شناسان قرار بگیرند، مسئولیت پذیر، منظم، هدف گرا و سخت کوش هستند. این افراد به خود افتخار می کنند که یک کار را به خوبی انجام داده اند و در امور کارها از رهبری و مدیر کار اطاعت می کنند و احترام می گذارند.


بررسی شخصیت های مناسب برای فروشندگی در سایت سانسل


آموزش 4 اصل مهم در ویزیتوری

اصول زیر در آموزش ویزیتوری باعث افزایش میزان فروش و ویزیتوری موفق می شود:

تاکید آموزش ویزیتوری بر داشتن ظاهری آراسته و مرتب

ویزیتوری که با وضعیت و پوششی نامطلوب وارد فروشگاه یا سازمانی می شود نباید انتظار فروش بالا داشته باشد. آراستگی سر و صورت، لباس، کیف و کفش از نکات مهم در آموزش ویزیتوری است. شاید مرتب بودن کیف و کفش بنظر مهم نیاید اما حتی اگر یک ویزیتور برای پیدا کردن مثلا یک خودکار زمان زیادی صرف کند، نشان از غیر حرفه ای بودن آن است. پس حتی مرتب بودن داخل کیف هم مهم است.


داشتن اعتماد به نفس و قدرت بیان

اعتماد به نفس و قدرت بیان در هنگام ورود، جذابیت، ظرافت و انتخاب جملات مناسب ویزیتور یک اصل مهم است. در آموزش ویزیتوری می آموزید که در مرحله اول به سراغ فروش نروید و ابتدا چطور مخاطب را جذب کنید و همچنین عبارت های مثبت و تاثیر گذار در افزایش فروش را فرا می گیرید.


انجام فروش و ویزیت داخل فروشگاه

یکی از نکات مهم در آموزش ویزیتوری که نباید فراموش کنید این است که به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی خارج از فروشگاه، کار ویزیت را انجام ندهید. در فروشگاه صاحب فروشگاه بهتر می تواند تصمیم گیری کند و محصولات شما را بخرد.


ورود به صحبت های فروشگاه دار و مشتری ممنوع

مهم ترین اولویت برای فروشگاه دار شما و محصولاتتان نیستید بلکه مشتری است. آموزش ویزیتوری برای جلوگیری از اینکه به یک ویزیتور غیر حرفه ای و مزاحم تبدیل شوید، تاکید دارد که وارد صحبت های فروشنده و مشتری نشوید. وارد شدن به صحبت ها و بیرون کردن سریع مشتری یک اشتباه بزرگ است. همچنین این نکته را در نظر داشته باشید که در موقع کار ممکن است مشتریان دیگر هم وارد فروشگاه شوند، پس باید از حاشیه رفتن بپرهیزید و ثبت سفارش کنید.


ثبت نام رایگان دوره آموزش ویزیتوری حضوری در سایت سانسل