سانسل

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش موفق

سانسل

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش موفق

داشتن نگرش مثبت چه اهمیتی در فروشندگی دارد؟

مشتری با دریچه‌ای که شما برای آن باز می‌کنید به محصول نگاه می‌کند و تغییر دیدگاه پیدا می‌کند. برای اینکه بتوانید میزان فروش را بالا ببرید باید نگرش‌های منفی و محدود کننده را از خود دور کنید. در آموزش فروشندگی داشتن نگرش مثبت آموزش داده می‌شود و علائمی را یاد میگیرید که برای مشتری جذاب است و از شما خرید می‌کند. حتی اگر مشتری محصول شما را نیاز داشته باشد و آن را پسندیده باشد اما شما دارای نگرش منفی و بی‌حوصلگی باشید، مشتری برای خرید از شما رغبت نمی‌کند و پشیمان می‌شود. یکی از نکات مورد تاکید پاوینو در جلسات آموزشی نگرش مثبت است.


جدیدترین تکنیک های آموزش فروشندگی در سایت سانسل


آموزش فروش در علی بابا برای کسب سود بیشتر

به دلیل رقابت با فروشندگان زیرزمینی که در چین مشغول فعالیت هستند، تضمینی وجود ندارد که با فروش در علی بابا سود بالایی داشته باشید زیرا ناچار هستید محصولات خود را با قیمتی پایین تر از آن ها بفروشید علاوه بر اینکه اگر فروش انبوه داشته باشید باید هزینه عضویت در علی بابا را هم بپردازید اما در ابتدا درآمد مورد قبولی می توانید داشته باشید. آموزش فروش در علی بابا در ادامه به روش هایی اشاره دارد که با استفاده از آن ها می توانید سود بیشتری کسب کنید:

  • شروع فعالیت با عضویت رایگان: آموزش فروش در علی بابا به بررسی ویژگی های سایت، عملکرد سیستم و میزان تقاضا قبل از پرداخت حق عضویت سالانه تاکید دارد.
  • همکاری با فروشندگان چینی: شراکت و همکاری با تولید کنندگان چینی به افزایش میزان سود و سفارشات کمک می کند.
  • تحقیق در بازار: باید بدانید تامین کنندگان محصولات مشابه چگونه بازاریابی و قیمت گذاری می کنند و سپس نیاز خریداران را بررسی کنید. در دوره آموزش فروش در علی بابا بطور کامل به این مباحث اشاره می شود.

آموزش متدهای پرداخت در سایت علی بابا در سایت سانسل

آموزش موثر ترین تکنیک های پرزنت فروش

تقویت فن بیان: یک پرزنتر موفق باید توان صحبت کردن به شکل صحیح را داشته باشد. راه های زیادی مثل دوره های آموزشی تقویت فن بیان وجود دارد که شرکت در این دوره ها پیشنهاد می شود. پرزنتر درکنار فن بیان خوب باید بدون خجالت و با اعتماد به نفس در مورد محصول صحبت کنید.

داستان گویی در پرزنت فروش: یک نکته مهم که در بازاریابی باید به آن توجه کنید این است که مهم نیست به مشتری چه می گویید مهم این است که چطور می گویید. باید در مورد محصول یک داستان جالب و شگفت انگیز باقی بگذارید. سعی کنید برای داستان خود یک مقدمه و نتیجه تاثیر گذار داشته باشید.

خوب گوش دهید: در مراحل پرزنت فقط شما نباید صحبت کنید بلکه باید در کنار صحبت کردن یک شنونده خوب هم باشید تا متوجه نیازهای مشتری بشوید.

ایجاد انگیزه در مشتری: برای افزایش میزان فروش باید بتوانید در مشتری انگیزه ایجاد کنید. در پرزنت فروش نباید با بی میلی با مشتری صحبت زیرا او هیچ رغبتی برای خرید پیدا نمی کند و حتی حاضر به دریافت اطلاعات بیشتر در مورد محصول شما نمیشود.

با صداقت باشید: در پرزنت برای جلب نظر مشتری نباید دروغ بگویید و یا حتی اغراق کنید. صداقت شرط رابطه موفق است و در مورد ویژگی های محصول خود نباید دروغ بگویید.

در پاسخ دادن کمی صبر کنید: برای پیدا کردن بهترین پاسخ به سوال مشتری 3ثانیه مکث کنید. نیاز نیز به سرعت به پرسش مشتری پاسخ دهید. جمله نامناسب می تواند باعث از دست دادن مشتری شود.


مهم ترین وظایف پرزنتر در سایت سانسل


3 گام مهم برای تصمیم گیری محصولات مناسب برای فروش در علی بابا

برای شروع کار در سایت علی بابا باید بدانید با توجه به محصولات متنوعی که میتوان فروخت، کدام محصولات فروش بیشتری دارند. آموزش فروش در علی بابا 3گام ساده برای تصمیم گیری در این مورد ارائه می کند:

تحقیق کنید: درمورد محصولات محبوب در علی بابا تحقیق کنید و بررسی کنید که آیا میتوانید همان محصول و یا حتی بهتر از آن را با همان قیمت و یا قیمتی کمتر ارائه کنید یا نه.

بررسی تقاضا مشتریان: درخواست های کاربران را در دسته بندی های مختلف سایت علی بابا بررسی کنید.

ثبت آدرس ایمیل: نکته مهم در آموزش فروش در علی بابا، ثبت ایمیل در سیستم alibaba alert است با این کار به صورت رایگان در این سرویس اشتراک دارید و می توانید آخرین درخواست های خریداران را در ایمیل خود دریافت کنید.


متدهای پرداخت در علی بابا را در سایت سانسل مشاهده کنید.


آپلود ویدئو در اینستاگرام چه تاثیری در میزان فروش دارد؟

یکی از موثر ترین روش ها در آموزش فروش در اینستاگرام استفاده از ویدئو است. فیلم ها و کلیپ های جذاب در فروش قدرت جلب اعتماد مشتری و انتقال احساسات را دارد مثل ویدئوهایی از نحوه استفاده از محصولات. برای داشتن ویدئوهایی جذاب از نرم افزارهای ادیت فیلم مانند premiere, Adobe clip, Camtasia, filmoraGo استفاده کنید.


مهم ترین تکنیک ها و آموزش فروش در اینستاگرام در سایت سانسل