سانسل

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش موفق

سانسل

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش موفق

زمان و مکان چه تاثیری در پرزنت فروش دارد؟

قبل از اینکه پرزنت فروش را آغاز کنید باید در نظر بگیرید که آیا این مکان برای پرزنت مناسب است؟ آیا زمان مناسبی برای پرزنت هست یا نه؟ آیا مخاطب زمان لازم برای گوش دادن به صحبت من را دارد؟

اگر پاسخ هریک از این سوالات منفی بود، باید پرزنت فروش را به زمان دیگری موکول کنید زیرا ممکن است در این شرایط به نتیجه مطلوب خود نرسید.


آموزش رایگان تکنیک های پرزنت فروش در سایت سانسل


بررسی مزایای شگفت انگیز آموزش ویزیتوری

مزایای زیر نتیجه شرکت در دوره های آموزش ویزیتوری است:

  • روش های ثبت سفارش بیشتر از صاحب فروشگاه
  • نحوه برقراری ارتباط موثر
  • آموزش ویزیتوری برای ارائه مشاوره به فروشندگان فروشگاه برای فروش بیشتر
  • آموزش نحوه رفتار مناسب با فروشنده ها
  • راهکارهای مناسب برای قرارگیری محصول در جای مناسب از فروشگاه

آموزش گام به گام ویزیتوری موفق در سایت سانسل

روند نمایش محصول بر روی سایت برای فروش در دیجی کالا چگونه است؟

برای ثبت محصولات بر روی سایت برای فروش در دیجی کالا 5 مرحله ثبت نام، درج کالا، قیمت گذاری و ثبت گارانتی، ساخت محموله و صدور فاکتور را باید پشت سر بگذارید. شاید در ابتدا کمی پیچیده به نظر برسد اما همه مراحل به راحتی انجام می شود.


دوره رایگان آموزش فروش در دیجی کالا در سایت سانسل



از مهم ترین اصول در فروشندگی چیست؟

یکی از اصول مهم که در دوره فروشندگی تاکید می‌شود، لبخند زدن است که بسیاری از فروشندگان هم میدانند اما کمتر کسی اجرا می‌کند. اما این لبخندها نباید مصنوعی باشد که مشتری حس کند شما خودشیفته هستید و یا او را مسخره میکنید.

دیده شدن دو سوم از دندان‌های ردیف بالا، نشانه‌ی درست لبخند زدن است. علاوه بر درست لبخند زدن مشتری باید از لبخند شما انرژی مثبت دریافت کند.


دوره رایگان آموزش فروشندگی در سایت سانسل 


وجود متدولوژی فروش چه تاثیری بر روند کار شرکت ها دارد؟

وجود متدولوژی فروش کمک می کند به شرکت ها که برای خلق یک ارزش متمایز یا سود قابل ملاحظه برای مشتری تلاش کنند. در نظر داشته باشید که مشتری محصول شرکت شما را نمیخرد بلکه آن چیزی که محصول شما آن را به عنوان نتیجه خرید در اختیار آنها قرار می دهد را می خرد.

براساس متدولوژی فروش، مشتری زمانی ارزش محصول را بیشتر درک می کند که مزایای دریافتی بیشتر از قیمت محصول باشد. در نتیجه بهترین استراتژی فروش برای یک محصول بیان ارزش واقعی و نکات مثبت آن برای مشتریان است.


معرفی شیوه های طراحی متدولوژی فروش  در سایت سانسل