قبل از اینکه پرزنت فروش را آغاز کنید باید در نظر بگیرید که آیا این مکان برای پرزنت مناسب است؟ آیا زمان مناسبی برای پرزنت هست یا نه؟ آیا مخاطب زمان لازم برای گوش دادن به صحبت من را دارد؟
اگر پاسخ هریک از این سوالات منفی بود، باید پرزنت فروش را به زمان دیگری موکول کنید زیرا ممکن است در این شرایط به نتیجه مطلوب خود نرسید.
آموزش رایگان تکنیک های پرزنت فروش در سایت سانسل
مزایای زیر نتیجه شرکت در دوره های آموزش ویزیتوری است:
آموزش گام به گام ویزیتوری موفق در سایت سانسل
برای ثبت محصولات بر روی سایت برای فروش در دیجی کالا 5 مرحله ثبت نام، درج کالا، قیمت گذاری و ثبت گارانتی، ساخت محموله و صدور فاکتور را باید پشت سر بگذارید. شاید در ابتدا کمی پیچیده به نظر برسد اما همه مراحل به راحتی انجام می شود.
دوره رایگان آموزش فروش در دیجی کالا در سایت سانسل
یکی از اصول مهم که در دوره فروشندگی تاکید میشود، لبخند زدن است که بسیاری از فروشندگان هم میدانند اما کمتر کسی اجرا میکند. اما این لبخندها نباید مصنوعی باشد که مشتری حس کند شما خودشیفته هستید و یا او را مسخره میکنید.
دیده شدن دو سوم از دندانهای ردیف بالا، نشانهی درست لبخند زدن است. علاوه بر درست لبخند زدن مشتری باید از لبخند شما انرژی مثبت دریافت کند.
دوره رایگان آموزش فروشندگی در سایت سانسل
وجود متدولوژی فروش کمک می کند به شرکت ها که برای خلق یک ارزش متمایز یا سود قابل ملاحظه برای مشتری تلاش کنند. در نظر داشته باشید که مشتری محصول شرکت شما را نمیخرد بلکه آن چیزی که محصول شما آن را به عنوان نتیجه خرید در اختیار آنها قرار می دهد را می خرد.
براساس متدولوژی فروش، مشتری زمانی ارزش محصول را بیشتر درک می کند که مزایای دریافتی بیشتر از قیمت محصول باشد. در نتیجه بهترین استراتژی فروش برای یک محصول بیان ارزش واقعی و نکات مثبت آن برای مشتریان است.
معرفی شیوه های طراحی متدولوژی فروش در سایت سانسل