سانسل

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش موفق

سانسل

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش موفق

آموزش تکنیک های تضمینی فروش B2b

در این قسمت از آموزش فروش B2b به معرفی 4تکنیک فوق العاده در این روش فروش می پردازیم:

 

فروش استراتژیک

تمرکز تکنیک فروش استراتژیک بر کمک به کسب و کارها برای انجام معاملات پیچیده است. به کمک این روش شما می توانید جنبه‌های مختلف در شرکت هدف را شناسایی کنید و از تاثیر روند آنها بر فروش خود اطلاعات کسب کنید. برای درک بهتر تصور کنید قصد فروش یک ابزار مدیریت پروژه و اتوماسیون را به یک شرکت دارید، اولین نقطه تماس شما با مدیر عملیات یا مدیر بازاریابی است که به دنبال ابزارهای بهره وری برای افزایش کارایی تیم است.

در هنگام برقراری تماس ارزش پیشنهادی خود را ارائه می کنید سپس برای قانع کردن مدیر بازاریابی، اطلاعات مورد نیاز را ارائه می کنید. این فرآیند، روند یک فروش استراتژیک است که در دوره آموزش فروش B2b روش دقیق اجرا این تکنیک برای محصولات مختلف، آموزش داده میشود.

 

فروش راه حل

تمرکز این استراتژی، بر روی فرآیند فروش محصول، چالش ها و اهداف شرکت است. سعی فروشنده در این روش، شناسایی نیازهای مشتری و ارائه راه حل برای آن هاست. سپس فروشنده محصولات یا خدماتی را که از عهده آن ها برمی آید، پیشنهاد میکند. در مورد چگونگی اجرای این روش در ادامه آموزش فروش B2b صحبت می کنیم. در صورتیکه کسب و کار شما راه حل‌های اختصاصی و منحصر به فرد برای بازار هدف خود ارائه دهد، این تکنیک فروش بسیار مفید است.

موارد زیر مهم ترین نکاتی است که در آموزش فروش B2b و تکنیک فروش راه حل فرا میگیرید:

  • روش آمادگی برای فروش و ارتباط بهتر
  • شناسایی مشکلات و ارائه راه حل برای آنها
  • چگونگی صحبت با مشتری
  • چگونگی تاثیرگذاری بر تصمیم گیری مشتری برای استفاده از خدمات و محصولات
  • آموزش ایجاد مزیت رقابتی و پیشی گرفتن از رقبا
  • آموزش چگونگی تمام کردن معامله

آموزش فروش B2b بسیار کارساز است و با ارائه راه حل های مناسب نیاز مشتری و ایجاد روابط قوی‌تر بین تجارت و اهداف، باعث افزایش فروش بیشتر می شود.


فروش مبتنی بر حساب

گارتنر پیش بینی می‌کرد حدود 75٪ از مشاغل B2B تا سال 2019 این روش تکنیک فروش را انتخاب کنند. این تکنیک فروش به این معنی است که هر اکانت را به عنوان یک بازار فرض کنید.  مورد مهم دیگری که در دوره های آموزش فروش B2b فرا میگیرید، این است که چگونه یک محصول را بر اساس حساب در شرکت‌های دیگر معرفی کنید.

 

فروش با رسانه های اجتماعی

بیش از نیمی از مشتریان B2b در مورد راه حل‌های مورد نیاز خود، در موتورهای جستجو و رسانه‌های اجتماعی تحقیق می‌کنند. آموزش فروش B2b بر اساس رسانه‌های اجتماعی، یعنی آشنایی با روش‌های تحقیق در بازار هدف. پس از آشنایی با روش‌های تحقیق در بازار هدف باید بدانید که چطور بر ایجاد روابط با شرکت‌ها متمرکز شوید. این روش‌ها معمولاً شامل اهرم شبکه‌های اجتماعی مانند LinkedIn ، Twitter ، Facebook و سایر شبکه‌ها برای به اشتراک گذاشتن محتوای مربوطه است تا خریداران و مشتریان بیشتری جذب شوند.


تخفیف 50% ثبت نام دوره آموزش فروش B2b تا پایان اردیبهشت در سایت سانسل


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد