سانسل

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش موفق

سانسل

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش موفق

بازاریابی شبکه ای یا نتورک مارکتینگ چه تاثیری در پرزنت فروش دارد؟

استفاده از بازاریابی شبکه ای یا نتورک مارکتینگ یکی دیگر تکنیک های کاربردی پرزنت فروش است. در این روش برای فروش محصول نیاز به زیر مجموعه دارید. در این روش، در نقش یک پرزنتر باید برای آشنا کردن مخاطب و فروش بیشتر محصولات تلاش کنید. در این روش پرزنتر پس از فروش علاوه بر سهم خود، درصدی از فروش زیر مجموعه هایش را هم می گیرد.


آموزش پرزنت فروش 100% تضمینی در سایت سانسل

اولویت بندی کارها در تحلیل فروش چه اهمیتی دارد؟

در تحلیل فروش توجه به این نکته اهمیت دارد که کارمندان شما در بخش فروش چه زمانی را صرف کدام فعالیت در قیف فروش می‌کنند. یک فروش موفق زمانی صورت می‌پذیرد که کارمندان اولویت خود را فرصت‌های ویژه قرار داده و با توجه به بزرگی و پر سود بودن یا کوچکی و کم سود بودن معامله وقت خود را تقسیم بندی کنند. فرض کنید شما یک مشتری ویژه و معتبر دارید اما کارمندان شما درگیر مشتریان کوچکی هستند که همیشه می‌توانند با آن‌ها ارتباط گرفته و کالا و خدمات بفروشند.


آموزش مهم ترین فاکتورهای تحلیل فروش در سایت سانسل


تاثیرات بی نظیر شبکه های اجتماعی در فروش B2b

در شبکه های اجتماعی راه جدیدی برای ارتباط بین کسب و کارها ایجاد شد. بررسی هایی که توسط چادویک مارتین بیلی و iModerate انجام شد نشان داد که شرکت ها بیشتر از طریق شبکه های اجتماعی خرید می کنند. راهکارهای استفاده از شبکه های اجتماعی به نفع شرکت های فروش B2b شده است. در فروش از طریق شبکه های اجتماعی خرده فروشی اهمیت ندارد زیرا ریسک خرده فروشی به سبک اینترنتی بالا است.

آموزش فروش B2b در سایت سانسل

آیا تجربه مشتری در کاهش میزان از دست دادن مشتری تاثیر دارد؟

به دست آوردن مشتری جدید، پرهزینه تر از حفظ مشتری فعلی است. جریان نقدینگی پایدارو حفظ 5 درصدی مشتریان که باعث افزایش سود 25درصدی شود، حفظ مشتری است. این روش های مدیریت تجربه مشتری کمک می کند تا با انتخاب درست منجر به کاهش میزان از دست دادن مشتریان شود.


آموزش اصطلاحات اصلی در تجربه مشتری در سایت سانسل



آراستگی ظاهر فروشنده چه تاثیری در میزان فروش دارد؟

ظاهری آراسته و مرتب از ویژگی‌های یک فروشنده حرفه‌ای است که به بعضی نکات آن اشاره می‌کنیم:

  • استفاده از ادکلن مناسب
  • آرایش موی مناسب
  • کفش واکس زده
  • لباس و ظاهر آراسته

تجربه فروشندگان نشان می‌دهد که حتی اگر یک مشتری ثابت در روزی که ظاهر آراسته نداشته‌اند و بابت این موضوع عذرخواهی هم کرده‌اند اما بازهم تاثیر منفی بر مشتری داشته. مشتری ابتدا جذب فروشنده و ظاهرش می‌شود سپس جذب محصولات و نیازش. با این حال بسیاری از فروشندگان هنوز هم به مسائلی مثل تمیز بودن کشف، اتو کشیدن لباس، موهای تمیز و مرتب و... توجه نمی‌کنند.


آموزش نحوه قیمت گذاری در دوره فروشندگی