در این بخش از آموزش فروش تلفنی به بایدها و نبایدها در این زمینه میپردازیم:
نگرش شما از طریق اعتماد به نفستان بازتاب داده میشود، پس در مرحله اول باید اعتماد به نفس داشته باشید و خودتان را قبول داشته باشد.
صداقت داشته باشید.
برای رسیدن به نتایج خوب باید صبور باشید.
از سلامت خط تماس خود باید اطمینان داشته باشید.
برای هماهنگی زمان و تاریخ خالی باید تقویم به همراه داشته باشید.
خواسته خود را خیلی کوتاه با منشی مدیران مطرح کنیم و سعی در برقراری ارتباط با مدیر سازمان یا شرکت داشته باشیم.
اشتیاق خود را درباره محصول باید نشان دهید.
بخاطر تماس خود عذرخواهی نکنید.
از به چالش کشیدن نظر مخالف مشتری از طریق سوالات مختلف نترسید.
از تغییر نگرش خود در صورت کارا نبودن، نترسید.
در مقابل پاسخهای مشتری بی ادبی و بی احترامی نکنید.
حواستان نباید در زمان برقرای تماس و صحبت با مشتری پرت شود.
تاکید آموزش فروش تلفنی در صورتیکه از جواب سوال مشتری اطلاعی ندارید، این است که حدس نزنید. پس از پرسوجو دوباره تماس بگیرید و اطلاع دهید.
برای مطالعه ادامه نکات به سایت سانسل مراجعه کنید.