سانسل

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش موفق

سانسل

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش موفق

آموزش مهم ترین نکات در پرزنت فروش

می توان گفت وضعیت ذهنی یک پرزنتور در فروش حتی از رعایت تکنیک های پرزنت فروش مهم تر است. در ادامه به بررسی چند نمونه از عادت ها و رفتارهای صحیح هنگام پرزنت می پردازیم. این نکات شما را به یک پرزنتور حرفه ای تبدیل خواهد کرد.

  • موقع پرزنت کاملا آماده باشید؛ باید جذاب، توانمند، زیبا و مقتدر باشید و زیبایی های وجود خود را در معرض نمایش قرار دهید.
  • معنای اصلی پرزنت هدیه است. پس باید این باور را داشته باشید که در هنگام پرزنت، دارید به شخصی هدیه تقدیم می کنید.
  • اگر متاع ارزشمندی در وجود خود داشته باشید، علاوه بر اینکه انسان موفقی هستید توانسته اید آن را خوب پرزنت کنید.
  • باید مهم ترین هدفتان در پرزنت فروش، بهترین پرزنتور شدن باشد.
  • اعتماد به نفس و خود باوری داشته باشید که مهم ترین سرمایه شما در پرزنت است.
  • همیشه این نکته را به یاد داشته باشید که شما باور و یقین خود را پرزنت می کنید.
  • میزان قدرت بیان و نفوذ کلام شما، از مهم ترین عوامل موفقیت است.
  • دائم به دنبال ارتقا قابلیت ها و لیاقت های فردی خود باشید.
  • به شخص مقابل خود در هنگام پرزنت فروش، اجازه صحبت کردن و نظر دادن بدهید.
  • خجالت نکشید که یک باور غلط است.
  • همیشه به قدرت های خود باور و یقین داشته باشید تا به میزان زیاد از آن ها بهره ببرید.
  • به زیبایی های این مسیر فکر کنید. مثلا به زیبایی صحبت کردن برای همه، انتظار دیگران برای دیدار و صحبت کردن با تو و یا زیبایی عوض کردن مسیر زندگی افراد با پرزنت تو.
  • سعی کنید دیگران به شما از یک نگاه پایین به بالا بنگرند و یک منشا اثر باشید.
  • به دنبال تغییر باشید که اولین ویژگی یک پرزنتور حرفه ای و قوی، تغییر کردن خود اوست.
  • این جمله را از قرآن به یاد داشته باشید که "احیاء یک انسان احیاء یک ملت است".

تخفیف ویژه دوره آموزش تکنیک های پرزنت فروش تا پایان بهمن در سایت سانسل



مشاور فروش به چه نکاتی باید توجه کند؟

  • اولین نکته ای که مشاور فروش باید به آن توجه کند، ایجاد ارزش برای مشتری است. به این روش می تواند نظر مشتری را به محصولات و خدمات شرکت جلب کند.
  • یکی دیگر از نکاتی که مشاور فروش باید به آن توجه کند، ارائه مشاوره مطلوب و صادقانه است. از این طریق می تواند اعتماد مشتری را به دست بیاورد.
  • مشاور فروش باید به وفادار بودن به مشتری توجه کند. مثلا می تواند با ارائه یک جنس با کیفیت در ابتدای قرارداد این وفاداری را ثابت کند.

خدمات رایگان مشاور فروش مویرگی را از سایت سانسل دریافت کنید.



منشا گیری تست شخصیتی فروشندگی کجاست؟

Ji-A Min معتقد است که دسته بندی شخصیت و رفتار شناسی انسان ها به 5 دسته تقسیم می شود که استفاده از این مدل های شخصیتی در زمان تست فروشندگی، اطلاعات خوبی در اختیار ما قرار می دهد. این 5دسته شخصیتی عبارتند از:

  • وظیفه شناسی
  • برونگرایی
  • ثبات عاطفی
  • استقبال از تجربه
  • توافق پذیری

بررسی تست روانشناسی فروشندگی در سایت سانسل



مهم ترین نکات آموزش فروش در علی بابا

شرکت در جلسات آموزش فروش در علی بابا می تواند برای کسب و کار شما بسیار مفید باشد. اما در زمان حضور در کلاس های آموزشی علی بابا می بایست نکاتی را رعایت نمایید تا بتوانید از آموزشات بهره خوبی ببرید. علاوه بر آن، رعایت این نکات سبب می شود تا شما بتوانید در آینده، از آموزشات جلسه استفاده نمایید و شاهد بهبود یافتن کسب و کار خود شوید.

یکی از مهم ترین نکاتی که می بایست در جلسات آموزش فروش در علی بابا به آن توجه ویژه ای نمایید، همراه داشتن ابزار یادداشت می باشد. همانطور که می دانید، بهترین راه برای فرا گرفتن آموزه ها نکته برداری و یادداشت آن ها می باشد. به همین دلیل همراه داشتن ابزار های یادداشت و نوشتن نکات آموخته در جلسه، سبب می شود تا شما بتوانید نکات را به خوبی در ذهن خود بسپارید و در زمان فراموش کردن آن ها، از یادداشت های خود استفاده نمایید.

یکی دیگر از نکات کلاس های آموزش فروش در علی بابا، داشتن تلفن همراه هوشمند یا لپ تاپ می باشد چرا که برای وارد شدن به این سایت، می بایست از رایانه یا تلفن همراه هوشمند استفاده شود و اگر فاقد این دو وسیله بودید، می توانید از کافی نت ها برای ثبت کسب و کار خود در علی بابا کمک بخواهید.


ثبت نام رایگان دوره آموزش فروش در علی بابا تا پایان بهمن در سایت سانسل



آموزش جمع آوری داده برای بینش مشتری

یک چالش مهم برای Consumer Insight، جمع آوری داده است. از طریق فاکتورهای زیر می توانید به بهترین نتیجه در جمع آوری داده دست یابید:

کیفیت بالا داده ها 

یکی از واجب ترین موارد در این موضوع، کیفیت داده است. نداشتن داده با کیفیت شما را به اشتباه می اندازد و نتیجه دلخواه را نخواهد داشت.

 

داشتن تیم تحلیلی متخصص برای بینش مشتری

وجود تیمی که با نیازها و رفتار های مشتری آشنایی داشته باشد و بتواند داده های جمع آوری شده را تجزیه تحلیل کند، در بسیار مهم است. در صورت نداشتن یک تیم تحلیلی خوب، فهمیدن اطلاعات داده ها سخت است.


در نظر گرفتن نتیجه تحقیقات مشتری

بینش مشتری برای درگیر شدن با مشتری از نظر عاطفی کمک می کند و برای اینکه این اتفاق به خوبی بیفتد، نباید نتایج تحقیقات و آزمایش ها را هرچه که باشد نادیده بگیرید.

 

بازاریابی پایگاه داده

برای اینکه بتوانید از بازاریابی بانک های اطلاعاتی مشتریان برای ایجاد روابط بهره ببرید باید از بازاریابی پایگاه داده استفاده کنید. البته این رابطه شخصی از نوع تجاری است که برای مشتریان مختلف کاربرد دارد. بازاریابی پایگاه داده به علت اینکه بینش مشتری هنوز یک امر تئوری است، بسیار با اهمیت است مخصوصا در شرایطی که هدف آزمایش و یادگیری باشد.


بررسی عوامل موثر بر بینش مشتری در سایت سانسل