سانسل

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش موفق

سانسل

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش موفق

مهم ترین مزایای فروش در آمازون

مهم ترین مزایای فروش در آمازون به شرح زیر است:

  • فروش 306 محصول در ثانیه
  • 14 میلیون دلار فروش محصول در آمازون
  • اشتغال زایی برای 541 هزار کارمند در آمازون
  • بروز رسانی روزانه حدود 485 هزار محصول
  • 140 بیلیون دلار ارزش کنونی آمازون
  • آمازون دارای کامل ترین دسته بندی محصولات است.

آموزش فروش در آمازون در سایت سانسل


بهترین روش های جذب مشتری کدامند؟

بلد بودن آموزشات فروش می تواند مزایای فراوانی برای کسب و کار ما داشته باشد. مهم ترین بخش هر کسب و کاری، جذب مشتریان می باشد؛ بسیاری از افراد بر این عقیده باورند که می توانند با استفاده از ترفند های سنتی مشتریان را مجذوب کسب و کار خود نمایند؛ اما این عقیده به طور کل اشتباه است چرا که مشتریان علاقه ای به کسب و کار های سنتی ندارند و بیشتر به دنبال کسب و کار های مدرن هستند.


اگر شیوه جذب مشتری شما، به صورت مدرن باشد می توانید مشتریان زیادی را مجذوب کسب و کار خود نمایید. علاوه بر آن، با استفاده از شیوه های مدرن جذب مشتری که در جلسات آموزش فروش فرا می گیرید، می توانید مشتریان ثابت خود را افزایش دهید و امنیت شغلی خود را بالا ببرید و دیگر نگرانی از بابت کم در آمدی خود نداشته باشید. برای جذب مشتری، می توانید در جلسات آموزش فروش صد ها ترفند بیاموزید که بتوانید در صورت موفق نشدن از ترفندی دیگر استفاده نمایید و موفقیت های زیادی را کسب نمایید.


امروزه، بلد بودن ترفند های فروش می تواند در کسب و کار بسیار مفید باشد و سبب پیشرفت گردد. به همین دلیل اگر ترفند های فروش کالا یا دخدمات را به خوبی بلد باشیم، می توانیم مشتریان زیادی را مجذوب کسب و کار خود کنیم. پیشنهاد می شود برای آن که بتوانید کسب و کار بهتری داشته باشید، حتما در جلسات آموزش فروش شرکت نمایید تا بتوانید با آموختن ترفند های مدرن و جدید، کالا و خدمات خود را به بهترین شکل ممکن به  فروش برسانید و شاهد موفقیت های زیادی در کسب و کار خود شوید.



تخفیف ویژه ثبت نام دوره آموزش فروش حرفه ای تا پایان فروردین در سایت سانسل




مهم ترین قوانین فروش عمده چیست؟

در فروش عمده نسبت به میزان خرید بیشتر، قواعد و اصول و نوع ارتباط با مشتری متفاوت است. از مهم‌ترین قواعد فروش عمده این است که بدانید، چه زمانی محصولات را معرفی کنید، چه زمانی تخفیف بگذارید و یا چه زمانی تبلیغات کنید. همه این اصول در دوره‌های آموزش فروش عمده گفته می‌شود.


ثبت نام رایگان دوره آموزش فروش عمده تا پایان فروردین در سایت سانسل


مهم ترین ماموریت شرکت های فروش بین الملل چیست؟

بازرگانان شرکت های فروش بین الملل برای کسب سود بیشتر باید در همه بازارهای جهانی فعالیت کنند تا امکان سودآوری از یکی از بازارها را داشته باشند. فروش بین الملل باعث شناخته شدن و فروش محصولات در سطح جهانی و بین المللی می شود، همه این روابط فروش به کمک علم بازاریابی و با توجه به قوانین تجاری هر منطقه گسترش پیدا می کند. شرکت ها برای جلوگیری از مشکلات باید ماموریت های خود را در راستای این قوانین پیش ببرند.


ثبت نام رایگان دوره آموزش فروش بین الملل تا پایان فروردین در سایت سانسل


مقایسه انواع تیپ شخصیتی فروشنده

در ادامه مبحث انواع فروشنده قصد داریم به مقایسه تیپ شخصیتی فروشندگان و نقاط ضعف و قوت آن ها بپردازیم که در این راستا دانشگاه هیوستون تگزاس طی 3سال تحقیقاتی با تحلیل رفتار و عملکرد هزار فروشنده انجام داده است. در نتیجه این تحقیقات فروشندگن از لحاظ شخصیتی به سه دسته تقسیم می شوند. در دنیای واقعی ممکن است برخی به صورت ترکیبی شخصیتی از هر سه نوع را داشته باشند اما اکثرا فقط تمایل به یکی از دسته ها دارند.


فروشنده ارتباطی

فروشنده ارتباطی تمایل دارد شخصیتی دوست داشتنی برای دیگران داشته باشد به همین دلیل تلاش می کند که با مشتریان خودمانی شود و رفتار گرمی داشته باشد. این نوع فروشندگان برای فروش تلفنی(بدون برنامه و شناخت فرد پشت خط) موفق خواهند بود.


نقاط قوت: در برقراری ارتباط و تنظیم قرار ملاقات بسیار راحت هستند و هیچ ترس و استرسی قبل و یا حین مذاکرات فروش ندارند.

نقاط ضعف: به دلیل اینکه به دنبال پاسخ سریع از طرف خریدار هستند، در پیگیری فرآیند فروش با اکراه و ضعیف عمل می کنند.


فروشنده اطمینان دهنده

نوع دیگر از انواع فروشنده که به آن ها لقب فروشنده اطمینان دهنده داده اند، همه دوست دارند شخصیتی قابل احترام برای دیگران داشته باشند.

نقاط قوت: این نوع فروشنده به دلیل شناخت کامل از همه جزئیات عملکردی و ارزش های پیشنهادی محصولات، در پاسخ دهی به سوالات مشتری بسیار موفق است که می تواند موجب توسعه سطح ارتباط مشتری بالفعل با برند شود.

نقاط ضعف: نه گفتن و عدم پذیرش در کار این فروشندگان نیست و برای خاتمه فرآیند مذاکره فروش علاقه و توانایی ندارند.


فروشنده وادار کننده

این فروشنده شخصیتی جدی دارد و به دنبال رقابت در کار است.

نقاط قوت: در میان انواع فروشنده، این نوع تیپ شخصیتی با بیان قوی و اعتماد به نفسی که دارد، مشتری را مجبور به قبول کردن نظر خود می کند و حتما مذاکره فروش را به نتیجه می رساند و تبدیل به پول می کند.

نقاط ضعف: شخصیت عجولی دارد و از بین مشتریان تعدادی  را گلچین می کند و بقیه را نادیده می گیرد.



برای اطلاع از مهم ترین نکات قبل از استخدام فروشنده به سایت سانسل مراجعه کنید.