سانسل

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش موفق

سانسل

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش موفق

فروش شخصی چه نقشی در فروش صنعتی دارد؟

از طریق کارکرد فروش شخصی، استراتژِی های فروش صنعتی تحقق می یابد. نیروهای فروش توان موسسه فروشنده را برای برآورده کردن نیازهای موسسات خریدار تامین می کنند. با این وجود فروش شخصی می تواند دو نقش اساسی را در مدیریت فروش صنعتی ایفا کند:

کمک به حل مشکلات موسسه، به عنوان بخشی از توانمندیها

یکی از وظایف مهم نماینده فروش، کمک به مشتریان برای تعریف مشکل خرید است. یک فروشنده باید درمورد کالاها و مسائل فنی آنها آشنایی داشته باشد، چون ممکن است جنبه فنی کالاها پیچیده باشد.

ارائه خدمات مفید و موثر به مشتری، دومین وظیفه یک نماینده فروش است. سومین وظیفه این است که در کارخانه یا دفتر مرکزی شرکت، نماینده مشتری باشد.


کمک به عنوان بخشی از آمیخته ارتباطی

آموزش فروش صنعتی مسئولیت نماینده فروش را در این زمینه، انتقال پیام های فروش به مشتریان بالقوه و مشتریان موجود معرفی می کند. از دیگر مسئولیت های نماینده فروش در فرآِیند مدیریت فروش صنعتی، این است که سفارشات مشتریان را به سوی خود سوق دهد و اطلاعات بازار در زمینه رقابت، سهم بازار، روند بازار را به شکل گزارشات فروش به اطلاع مدیر بازاریابی برساند.


4گام مهم فروش صنعتی در سایت سانسل


تاثیر بی نظیر تشکیل محتوا شخصی سازی شده از اطلاعات مشتری در وفاداری

یکی دیگر از تکنیک هایی که موجب وفاداری مشتریان می شود، ذخیره اطلاعات مشتری است. این کار حس تعلق در مشتری به وجود می آورد. جایی که احساسات و علایق مشتری را درک کند، تاثیر زیادی در خرید مشتری دارد. اهمیت این تکنیک در خریدهای آنلاین بسیار بیشتر است. اگر با نیازها و پیشنهادات مشتری کار خود را پیش ببرید، مشتری ترغیب به خرید می شود.


آموزش تکنیک های وفادارسازی مشتریان در سایت سانسل



نگرش مثبت چه تاثیری بر فروش و فروشندگی دارد؟

مشتری با دریچه‌ای که شما برای آن باز می‌کنید به محصول نگاه می‌کند و تغییر دیدگاه پیدا می‌کند. برای اینکه بتوانید میزان فروش را بالا ببرید باید نگرش‌های منفی و محدود کننده را از خود دور کنید. در آموزش فروشندگی داشتن نگرش مثبت آموزش داده می‌شود و علائمی را یاد میگیرید که برای مشتری جذاب است و از شما خرید می‌کند. حتی اگر مشتری محصول شما را نیاز داشته باشد و آن را پسندیده باشد اما شما دارای نگرش منفی و بی‌حوصلگی باشید، مشتری برای خرید از شما رغبت نمی‌کند و پشیمان می‌شود. یکی از نکات مورد تاکید پاوینو در جلسات آموزشی نگرش مثبت است.


ثبت نام رایگان دوره فروشندگی در سایت سانسل


مهم ترین ترفندهای فروش تلفنی

یکی از تکنیک های جذب مشتری به روش فروش تلفنی، ارسال پیامک های تبلیغاتی است. به دلیل گستردگی و متعدد بودن کسب و کار ها، بسیاری از افراد ممکن است فروشگاه شما را مشاهده نکرده باشند. به همین دلیل، می بایست با استفاده از پنل پیامکی، یک تبلیغ مناسب تهیه نمایید و آن را به تمامی افراد شهر خود ارسال کنید تا دیگران کسب و کار شما را بشناسند و برای خرید به فروشگاه شما مراجعه نمایند.


یکی دیگر از تکنیک هایی که در دوره آموزش فروش تلفنی می آموزید، جذب مشتری با تماس تلفنی می باشد. بسیاری از افراد، بر این عقیده باورند که با تماس تلفنی نمی توان مشتری را جذب نمود و خود را با جمله روزی دهنده خداست، فریب می دهند. در تماس های تلفنی برای جذب مشتری، ممکن است به افراد زیادی در سازمان ها و ارگان های مختلف برخورد کنید که هر کدام آن ها، بخواهند بخش انبوهی از کالا های شما را خریداری نمایند و در نتیجه شما بتوانید اجناس فروشگاه خود را در کمترین زمان ممکن به فروش برسانید.


یکی از مهم ترین ترفند هایی که در دوره آموزش فروش تلفنی، آن را فرا می گیرید نوع برقرای و گفتگو با مشتریان می باشد. برای آن که بتوانید مشتریان را مجذب کسب و کار خود نمایید، می بایست با لحنی آراسته با آن ها سخن بگویید. در دوره های آموزش فروش تلفنی، به شما آموزش داده می شود که چگونه با تمامی مشتریان با اخلاق های مختلف برخورد کنید تا آن ها به فروشگاه شما علاقه مند بشوند و در نتیجه برای خرید و فراهم نمودن نیاز های خود، از فروشگاه شما استفاده نمایند. استفاده از این ترفند، علاوه بر افزایش مشتری، موجب پر شدن لیست مشتریان ثابت شما نیز می شود.


ثبت نام رایگان دوره آموزش فروش تلفنی تا پایان مهر در سایت سانسل


ویژگی های افراد برونگرا در تست فروشندگی

برونگرایی رتبه دوم را از نظر ارتباط با عملکرد فروش دارد. بیشتر اوقات فکر می کنیم در تیم فروشندگی خود افراد برونگرا داریم در صورتی که ممکن است افراد بیش از حد برونگرا هم در تست فروشندگی خود شناسایی کنیم. شخصیت برونگرا دارای انرژی زیاد، اعتماد به نفس بالا در اظهار عقاید، خوش اخلاقی است. در ارتباط های فرد با فرد، افراد برونگرا یک نمونه کلاسیک به شمار می آیند. این نکته را در نظر داشته باشید که خصوصیات فروشنده ای که به مشتریان سازمانی می فروشد با فروشنده که به افراد عادی می فروشد متفاوت است.


برای دریافت سوالات تست فروشندگی به سایت سانسل مراجعه کنید