سانسل

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش موفق

سانسل

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش موفق

آیا فروش تلفنی با بازاریابی تلفنی متفاوت است؟

بله این دو متفاوت از یکدیگر هستند. پیدا کردن نیازهای مشتری، ایجاد کردن تعامل و رابطه خوب با او در حیطه بازاریابی تلفنی قرار می‌گیرد اما در فروش تلفنی برای فروش مستقیم محصول و ایجاد وسوسه برای خرید در مشتری تلاش می‌شود که در آموزش فروش تلفنی به تکنیک های آن می پردازیم.


تخفیف ویژه دوره آموزش فروش تلفنی در سایت سانسل


مهم ترین وظایف سیستم پخش فروش مویرگی

موارد زیر از وظایف اصلی سیستم یک پخش فروش مویرگی است:

ذخیره کردن و انبار کالا برای توزیع: شرکت های پخش بدون سازمان، انبار، ذخیره سازی مرتب و اتوماسیون نمی توانند فعالیت کنند. انبار های منظم و قابل استفاده از ملزومات شرکت های پخش فروش مویرگی هستند.

دریافت سفارش از مشتری: شرکت های پخش فروش مویرگی برای اینکه بتوانند به صورت سرد یا گرم از خرده فروشان سفارش بگیرند، باید ویزیتور داشته باشند. تفاوتی که در ویزیت گرم و سرد وجود دارد در این است که در ویزیت گرم همزمان با سفارش مشتری به ویزیتور، محصول در ماشین نقل می شوند و بلافاصله به مشتری یا مصرف کننده منتقل می شود. اما در ویزیت سرد، ویزیتور پس از اینکه ویزیتور سفارش را ثبت می کند و به شرکت تحویل می دهد و چند روز زمان می برد تا به واحد توزیع منتقل شود.

تحویل کالا به مشتری: تحویل کالا در یک سیستم پخش فروش مویرگی باید به موقع، منظم و قابل استفاده باشد و سپس به سیستم توزیع انتقال یابد.

وصول مطالبات: از مهم ترین مسئولیت های شرکت های پخش فروش مویرگی، وصول به موقع و دقیق مطالبات است.

کنترل و دریافت اطلاعات از بازار: برای تحقیقات بازار، پژوهش و بازاریابی، شرکت های پخش فروش مویرگی بهترین گزینه هستند. این شرکت ها پس از استخراج اطلاعات منطقه ای، در مواقع لازم به دست تولید کنندگان می رسانند.


مهم ترین قوانین پخش فروش مویرگی در سایت سانسل


مشاور فروش در اصفهان چه مهارت هایی دارد؟

داشتن شناخت و تخصص مشاور فروش در اصفهان نسبت به محصول

درک فروش محصول از مهارت های مشاور فروش در اصفهان است. شناخت محصول منجر به فروش موفق آن می شود. برای ارائه جلوه زیبا و جذاب از محصول در ذهن مشتری، خدمات مشاوره فروش در اصفهان ترفندهایی ارائه میدهد و همچنین بخاطر شناخت محصولات می تواند ویژگی های مثبت محصولات را پررنگ تر کند که باعث ترغیب مشتری به خرید و در نتیجه فروش موفق و سودآوری می شود.


پیدا کردن مشتریان از راه های استراتژیکی از مهارت های مشاور فروش

استراتژی هایی توسط مشاوره فروش در اصفهان تنظیم می شود که با برنامه ریزی دقیق مشتریان را جستجو و پیدا می کنند. تکنیک های فروش گوناگونی وجود دارد که نسبت به محصول تفاوت دارد و مشاورین فروش خبره بهترین آن را بکار می گیرند.


خدمات رایگان مشاور فروش در اصفهان در سایت سانسل


فروش کانال و فروش مستقیم چه تفاوتی دارند؟

یک شخص تاجر یا فروشنده باید برای فروش محصولات خود روشی را انتخاب کند. برای فروش محصولات می توان از یکی دو روش فروش مستقیم (Direct sales) یا فروش از طریق کانال (Channel Sales)استفاده کرد. فروش مستقیم به منظور حذف واسطه هاست اما در فروش کانال، فروش محصولات به کمک فروشنده شخص ثالث انجام می شود. در این روش تولید کنندگان به فروشندگان شخص ثالث اعتماد دارند.


برای اطلاع از مزایای عالی فروش مستقیم به سایت سانسل مراجعه کنید.


بهترین روش برای شروع تبلیغات تلفنی چیست؟

فروش تلفنی تماس‌های پشت‌سرهم، بدون‌هدف و بدون‌نتیجه نیست، برای دریافت نتیجه عالی، در ابتدا باید به موارد زیر عمل کنید:


تهیه لیست تماس از مخاطبان: تهیه لیستی هدفمند که تا حدودی با ویژگی‌ها و سلایق صاحبان شماره آشنایی داشته باشیم، کمک مهمی میکند. 

از محصولات و خدمات خود شناخت کافی داشته باشید: با شناخت کافی از محصولات می‌توانید راهنمایی دقیق و خوبی برای مخاطب داشته باشید همچنین شانس تبدیل مخاطب به مشتری بیشتر می‌شود.

درمورد بازار محصولات و خدمات تحقیق کنید: قبل از شروع بازاریابی و فروش تلفنی، با تحقیق و برررسی بازار، نیازها و سلایق و سابقه خرید مخاطبان را به‌دست می‌آورید.



دوره رایگان آموزش فروش تلفنی تا پایان دی در سایت سانسل