سانسل

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش موفق

سانسل

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش موفق

مشاور فروش حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟

ویژگی های یک مشاور فروش حرفه ای به شرح زیر است:

  • مشاور فروش باید با انگیزه و علاقمند به آموزش و یادگیری نکات تاثیرگذار برای فروش بهتر باشد.
  • باید با نگرش مثبت و مهارت های خود روی کسب و کار تاثیر عالی داشته باشد.
  • در زمینه افزایش فروش به کسب و کارهای مختلف کمک کرده باشد.
  • مشاور فروش باید در حوزه بازاریابی و فروش سابقه کار داشته باشد.
  • به روش های نوین بازاریابی تسلط داشته باشد.

فرآیند دریافت خدمات مشاوره فروش در سایت سانسل


فرآیند فروش چیست؟

فرآیند فروش در کلاس فروش برای داشتن یک فروش بهتر معرفی می شود. فرآیند فروش، فروش را به حداکثر می رساند و سرنخ هایی که باعث تبدیل به خرید می شوند را چند برابر می کند. برای اینکه فرآیند فروش ابتدا در ذهن تشکیل شود، ابتدا پروسه دو روش فروش جدید و قدیمی را بررسی می کنیم. برای اینکه درک کنید چرا دیگر روش قدیمی کاربرد ندارد باید ابتدا آن روش را بشناسید که متاسفانه هنوز فروشندگانی هستند که از این روش های قدیمی استفاده می کنند.



کلاس فروش رایگان در سایت سانسل

حضور مدیر فروش در سازمان ها چه اهمیتی دارد؟

استخدام یک نیرو که هم مدیر فروش باشد و هم مدیر بازاریابی شاید به نظر به صرفه بیاید و در ابتدای کار سوددهی داشته باشد اما در طولانی مدت این این نتیجه برعکس می شود و حتی ممکن است باعث ورشکستگی شود. یک مدیر فروش خوب باید نگاه عمیقی داشته باشد و بتواند تصمیم قاطعانه بگیرد و از شکست نترسد. مدیر فروش باید نقشه راه فروش را با بازار حرکت دهد تا دچار افت نشود.


برای اطلاع از وظایف مدیر فروش به سایت سانسل مراجعه کنید.



توجه به اولویت های کاری در تحلیل فروش چه اهمیتی دارد؟

در تحلیل فروش توجه به این نکته اهمیت دارد که کارمندان شما در بخش فروش چه زمانی را صرف کدام فعالیت در قیف فروش می‌کنند. یک فروش موفق زمانی صورت می‌پذیرد که کارمندان اولویت خود را فرصت‌های ویژه قرار داده و با توجه به بزرگی و پر سود بودن یا کوچکی و کم سود بودن معامله وقت خود را تقسیم بندی کنند. فرض کنید شما یک مشتری ویژه و معتبر دارید اما کارمندان شما درگیر مشتریان کوچکی هستند که همیشه می‌توانند با آن‌ها ارتباط گرفته و کالا و خدمات بفروشند.


برای اطلاع از فاکتور های مهم تحلیل فروش به سایت سانسل مراجعه کنید.


تعیین محدوده عملکردی در نوشتن پلن فروش به چه معناست؟

پس از تعیین اهداف در نوشتن پلن فروش، زمان تعیین محدوده عملکردی است. در اصل باید محدوده و حوزه محصولات وخدمات خود را مشخص کنید. مهم ترین نکته در این گام از طراحی پلن فروش، تکمیل تحقیقات بازار است. یعنی باید میزان تقاضا و رقابت را در بازار بسنجید. با کمک تیم خود در این مرحله می توانید ایده های جدید بکار بگیرید و پلن فروش خود را حرفه ای کنید.

اهمیت و مزایای نوشتن اکشن پلن فروش در سایت سانسل