ویژگی های یک مشاور فروش حرفه ای به شرح زیر است:
فرآیند دریافت خدمات مشاوره فروش در سایت سانسل
فرآیند فروش در کلاس فروش برای داشتن یک فروش بهتر معرفی می شود. فرآیند فروش، فروش را به حداکثر می رساند و سرنخ هایی که باعث تبدیل به خرید می شوند را چند برابر می کند. برای اینکه فرآیند فروش ابتدا در ذهن تشکیل شود، ابتدا پروسه دو روش فروش جدید و قدیمی را بررسی می کنیم. برای اینکه درک کنید چرا دیگر روش قدیمی کاربرد ندارد باید ابتدا آن روش را بشناسید که متاسفانه هنوز فروشندگانی هستند که از این روش های قدیمی استفاده می کنند.
استخدام یک نیرو که هم مدیر فروش باشد و هم مدیر بازاریابی شاید به نظر به صرفه بیاید و در ابتدای کار سوددهی داشته باشد اما در طولانی مدت این این نتیجه برعکس می شود و حتی ممکن است باعث ورشکستگی شود. یک مدیر فروش خوب باید نگاه عمیقی داشته باشد و بتواند تصمیم قاطعانه بگیرد و از شکست نترسد. مدیر فروش باید نقشه راه فروش را با بازار حرکت دهد تا دچار افت نشود.
برای اطلاع از وظایف مدیر فروش به سایت سانسل مراجعه کنید.
در تحلیل فروش توجه به این نکته اهمیت دارد که کارمندان شما در بخش فروش چه زمانی را صرف کدام فعالیت در قیف فروش میکنند. یک فروش موفق زمانی صورت میپذیرد که کارمندان اولویت خود را فرصتهای ویژه قرار داده و با توجه به بزرگی و پر سود بودن یا کوچکی و کم سود بودن معامله وقت خود را تقسیم بندی کنند. فرض کنید شما یک مشتری ویژه و معتبر دارید اما کارمندان شما درگیر مشتریان کوچکی هستند که همیشه میتوانند با آنها ارتباط گرفته و کالا و خدمات بفروشند.
برای اطلاع از فاکتور های مهم تحلیل فروش به سایت سانسل مراجعه کنید.