سانسل

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش موفق

سانسل

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش موفق

آموزش فروش حرفه ای و گسترش کسب و کار

ممکن است در بسیاری از مواقع، مراکز آموزش فروش حرفه ای را در سطح شهر خود مشاهده نموده باشید و این سوال برای شما پیش آید که آن ها چه نکاتی را به مراجعه کنندگان می آموزند؟ مراکز آموزشی فروشندگی با استفاده از دانش و تجربیات اساتید، نکاتی را به فروشندگان می آموزند تا آن ها بتوانند با استفاده از این نکات، تعداد مشتریان خود را افزایش دهند و بتوانند در آمد بسیار بالایی از کسب و کار خود داشته باشند و برای گسترش کسب و کار خود، اقدام نمایند.


ثبت نام رایگان دوره آموزش فروش تا پایان سال در سایت سانسل


مقایسه ویژگی های بینش مشتری B2B و B2C

تفاوت های ظریفی بین مشتریان بازارهای فروش B2B و B2C وجود دارد که بازاریابان حرفه ای به آن توجه می کنند. شخصی سازی در صورتی موثر است که مبتنی بر بینش مشتری باشد. بینش مشتری B2B نسبت به B2C منطقی تر است، جمع آوری و بررسی بازخوردهای مشتری تنها در 36درصد شرکت های B2B انجام می شود اما 61درصد شرکت های B2C به بینش مصرف کننده و درک احساس او از برند توجه می کنند.

شرکت های B2B باید به این موضوع اهمیت بیشتری بدهند تا بتوانند سرمایه گذاری های خود را گسترش دهند.


بررسی عوامل موثر بر بینش مشتری در سایت سانسل


بررسی مهم ترین اهداف آکادمی فروش

حتماً می دانید که اگر کارآفرینی و اشتغال در سطح یک جامعه زیاد شود، آن جامعه مسیر رو به رشدی را در زمینه های مختلف اقتصادی تجربه خواهد کرد. ایجاد اشتغال و کارآفرینی علاوه بر تخصص نیاز به آگاهی از مبانی اصلی فروش دارد، نیاز به یک فروش درست و خوب دارد. 

پس یک آکادمی فروش سعی می کند تا با ارائه مطالب مورد نیاز در زمینه ابعاد مختلف فروش، مجموعه های کاری مختلف را با روش های مختلف فروش و اصول هر کدام آشنا سازد تا آن ها نیز بتوانند با تکیه بر این مطالب، شرایط کسب و کار خود را موقعیت موفقیت آمیزتری قرار دهند. 

از این رو مواردی همچون مشاوره تخصصی جهت افزایش فروش توسط افراد متخصص و با تجربه، آموزش مهارت های فروش حرفه ای توسط مدرسان تحصیل کرده و متخصص، ارائه راهنمایی های مختلف و همکاری در جذب و استخدام نیروی شایسته فروش برای کسب و کارهای مختلف، برگزاری دوره های درون سازمانی و عمومی در زمینه های مختلف فروش به صورت عمومی و تخصصی، ارائه محصولات صوتی و تصویری و کتاب، امکان ارائه خدمات کوچینگ تخصصی و ارائه مقالات آموزشی کاملا کاربردی در زمینه فروش، می تواند از مهم ترین اهداف یک آکادمی فروش تلقی شود. 


روش های راه اندازی آکادمی فروش در سایت سانسل


بهترین راهکارهای افزایش ترافیک سایت

پس از طراحی فانل فروش باید به دنبال بهترین راهکارهای افزایش ترافیک سایت خود باشید که در ادامه به این راهکارها می پردازیم:

  • افزایش ترافیک پولی از طریق تبلیغات (گوگل ادز، تبلیغات اینستاگرام، لینکدین و …)
  • افزایش ترافیک رایگان (سئو، شبکه‌های اجتماعی و …)
  •  جذب مخاطب سرد (ارسال ایمیل‌های انبوه، تماس با مخاطبان و …)

آموزش اصطلاحات قیف فروش در سایت سانسل


بررسی و تحلیل قرارداد فروش بین الملل

تمام افراد در قرارداد فروش بین الملل، امکان بررسی و تحلیل قرارداد را دارند و می توانند پس از بررسی، بندهای قرارداد را تنظیم کنند. در قرارداد فروش بین الملل، موضوع حتما باید بیان شود و  نوع، مقدار، مشخصات کمی و کیفی کالا و در صورت لزوم خدمات بعد از قرارداد واضح گردد. برای مثال برای قرارداد هایی که موضوع آن ارائه خدمات است، نوع و مکان ارائه خدمات باید مشخص باشد.


دوره رایگان آموزش فروش بین الملل در سایت سانسل