سانسل

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش موفق

سانسل

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش موفق

آموزش رایگان تکنیک های موفقیت در فروش پیچیده

متخصصان فروش باید برای موفقیت در فروش پیچیده و شکل دادن دیدگاه مشتری 3 مهارت مهم داشته باشد که به توضیح این موارد می پردازیم:


ترسیم دیدگاه جدید برای شکل دادن به تفکر مشتری

یکی از وظایف متخصصان فروش تغییر نظر و دیدگاه مشتری است البته باید بتوانند خطرات و فرصت های موجود را برای مشتری آشکار کنند و اختیاراتش را گسترش دهند.البته باید در طول فرآیند این نکات را در نظر داشته باشید:


  • از اصطلاحات تخصصی استفاده نکنید زیرا فقط باعث حواس پرتی می شود و باید سعی کنید از یک ارتباط واضح و صادقانه استفاده کنید که قابل فهم برای همه باشد
  • عادی جلوه دادن معقوله ریسک. مشتری باید بفهمد که هر تصمیمی که میگیرد دارای ریسک است و متخصص فروش در فروش پیچیده جوری باید عادی سازی کرده باشد که مشتری مطمئن باشد نتیجه همه ریسک ها مفید خواهد بود.
  • متخصص فروش موظف است به کمک چالش ها مسیری واضح را پیشنهاد دهد و حق ندارد بدونه توصیه فقط در مورد ریسک بحث کند زیرا باعث بوجود آمدن ترس در مشتری می شود. فروشنده باید بفهمد که در فروش پیچیده تمرکز بر روی کاهش نگرانی هاست نه تسریع در عملیات فروش
  • استفاده از سوالات بازتابی برای شکل دادن به دیدگاه مشتری. سوالات بازتابی باعث تشویق مشتری می شود تا نقطه نظر متخصص فروش را در نظر بگیرد و به موضوع فکر کند. 

ادامه تکنیک های فروش پیچیده در سایت سانسل


آموزش فروش در دیجی کالا و مرحله ثبت محصول

در این مرحله از ثبت نام فروش در دیجی کالا اصطلاحا باید ایجاد محصول کنید، به این معنا که برای محصول تصویر آپلود کنید و نام گذاری انجام دهید. برای ایجاد محصول یا همان درج کالا از دو روش می توانید استفاده کنید:

از خدمات کارخانه محتوا که شامل تمام سرویس های درج، عکاسی، شرح، نقد و بررسی به منظور تسریع در مرحله استفاده کنید.

درج کالا از طریق پنل فروشگاهی

1.  در صورتیکه برند شما قبلا در سیستم ثبت نشده باشد ابتدا باید فرم درخواست ثبت برند را تکمیل کنید.

2. در صورت نیاز به شرح کالا مواردی مثل ویژگی های اصلی و کاربرد محصول را قید کنید.

3. قوانین خاصی که آپلود عکس برای فروش در دیجی کالا دارد را باید رعایت کنید. این قوانین برای یکسان بودن شکل تصویر کالاها است.

4.پس از گذراندن مراحل درج کالا باید مجددا منتظر تاییدیه کارشناسان باشید. اگر درج محتوا استانداردهای لازم را نداشته باشد، کارشناسان مشکلات موجود را برای شما ارسال خواهند کرد.


دوره رایگان آموزش فروش در دیجی کالا در سایت سانسل

اولین فروش در آمازون مربوط به کدام کتاب بود؟

اولین فروش در آمازون در تاریخ 5 جولای 1995 مربوط به کتاب Fluid Concepts and Creative Analogies ، نوشته داگلاس هوفشتاتر (Douglas Hofstadter) بود که درباره مکانیسم‌ها و دستگاه هاى تشکیل دهنده ادراک (فهم) در الگوهاى رایانه اى و در خصوص هوش مصنوعى و ادارک مى باشد.


آموزش فروش در آمازون از ایران در سایت سانسل


آیا امکان ارسال کالا به ایران از فروشگاه ebay وجود دارد؟

فروش در ebay و ارسال محصولات پستی به ایران به دلیل وجود تحریمات آمریکا وجود ندارد. اگر قصد خرید از وب سایت را دارید باید ابتدا آدرس یکی آشنایان خود در خارج از کشور را ثبت کنید و پس از ارسال محصول به آن محل، مجددا محصول را برای شما ارسال کنند اما باید هزینه های بسته بندی و ارسال محصولات را هم در نظر بگیرید.


دوره رایگان آموزش فروش در ebay تا پایان خرداد در سایت سانسل


روند گسترش فعالیت و محصولات آمازون

گسترش کار آمازون از سال 2013 شروع شد و محصولات بیشتری را برای فروش در آمازون معرفی کردند. وى.اچ.اس (VHS) ، دى.وى. دى (DVD) ، سى.دى ( CD) ،  بسته هاى نرم افزارى، لوازم الکترونیک، بازی های ویدیوئى، پوشاک، وسایل منزل، مواد غذایى، اسباب بازی ، طلا و جواهرات و.. را اضافه کرد.

خط تولید محصولاتی مثل لوازم جانبی الکترونیکی، و لوازم خانگى و دفترى تحت عنوان نام تجارى AmazonBasics در سال 2009 میلادی راه اندازی شد.

نسخه های زبان هلندی، لهستانی و ترکی از سایت آمازون در سال 2016 میلادی راه اندازی شد. سپس این شرکت در ٢٠١٨میلادى ، فروشگاهاى زنجره اى مواد غذایى آمازون گو (Amazon Go) را در ایلات متحد امریکا راه اندازى کرد.


آموزش فروش در آمازون در سایت سانسل