سانسل

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش موفق

سانسل

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش موفق

آموزش فروشندگی و فن بیان

از کلیدی‌ترین ویژگی‌های فروشندگی، فن بیان مناسب است. یکی از ویژگی‌های مورد نیاز در آگهی‌های استخدامی، داشتن فن بیان مناسب است. اگر فروشنده‌ای همه‌ی مهارت‌های فروش را داشته باشد اما فن بیان مناسب نداشته باشد نمی‌تواند پیام خود را به خوبی به مشتری منتقل کند. فن بیان برای فروشندگان تلفنی اهمیت بیشتری دارد چون فقط با صدای خود ارتباط برقرار میکند و با کلام مخاطب را جذب می‌کند.



مهم ترین اصول آموزش فروشندگی در سایت سانسل


آیا شرکت‌های فروش مستقیم با مجوز قانونی فعالیت می‌کنند؟

مردم ذهنیت خوبی از فروش مستقیم و بازاریابی شبکه‌ای ندارند و تصور آنها یک شرکت هرمی است. بزرگنمایی و یکسری از تبلیغاتی هم که بعضی از نمایندگان فروش می‌کنند، اثر خوبی در مردم ندارد. همه این موارد به دلیل اتهام هرمی بودن شرکت ام‌ وِی آمریکایی است که با وجود تبرئه شدن ضربه بزرگی به فروش مستقیم وارد کرده است.


آموزش فروش مستقیم در سایت سانسل


اشتباهات رایج در فروش کدامند؟

یکی از مباحث مهمی که در آموزش فروش باید به آن اشاره شود، اشتباهات رایجی است که در کسب و کارها انجام می شود. در صورتیکه از این اشتباهات مطلع باشیم در مواقع مشابه از انجام آن کار پرهیز می کنیم. به همین دلیل در این مقاله آموزش فروش، برخی از این اشتباهات را بررسی می کنیم:


تفسیر مراحل فرآیند فروش

مراحل کسب و کار را مشتریان حرکت می دهند پس باید اقدامات مشخص و معینی را تعریف و شناسایی کنید. در غیر این صورت تیم فروش درک درستی از آنچه باید برای مشتری انجام دهد، ندارد و این اشتباه فرآیند فروش را با مشکل مواجه می کند. پس از تعریف فرآیند فروش آن راثبت کنید، به اشتراک بگذارید و با تیم خود تمرین کنید.



داشتن یک روش فروش

برخی از تیم های فروش فقط یک روش فروش را اجرا می کنند و برخی دیگر روش های مشهور را مورد مطالعه و بررسی قرار می دهند و نکات مفید هر روش را با یکدیگر ترکیب می کنند و این خوب است که از اتفاقات جدید و درحال تغییر آگاه باشید. دوره آموزش فروش برای پیدا کردن مشتریان جدید و نگهداری از مشتریان قبل این روش را تایید می کند که با استفاده از رویکرد های مختلف روش های مدیریت فرآیند فروش را ایجاد کنید. این نکته را به یاد داشته باشید که کل فرآیند فروش شما همیشه در حال تغییر است.



فراموش کردن فرآیند فروش عامل پیشرفت

فرآیند فروش جامع و کامل نیست و همیشه باید بدنبال پیشرفت در کار باشید به همین دلیل باید با تیم فروش خود که از طریق فرآیند فروش شما کار می کنند و با مشتریان در ارتباط هستند مشورت کنید و بطور مداوم فرآیند های خود را اندازه گیری کنید. پایبندی به یک فرآیند فروش حتی اگر در آن موفق باشید، سودمند نیست و روزی باعث ضرر و زیان شما می شود.

نکته ای مهم که در آموزش فروش باید به یاد داشته باشید، توسعه مداوم و بهبود فرآیند فروش و بهبود کار تیم فروش است.



دوره رایگان آموزش فروش حرفه ای در سایت سانسل



مهم ترین تغییرات روند فروش B2b نسبت به گذشته چیست؟

  • نسبت به گذشته 68% خریداران در فروش B2b تمایل دارند از طریق اینترنت تحقیق کنند و اطلاعات خود را تکمیل کنند و پس از آن شرکت های انتخابی خود را از طریق وب سایت دنبال می کنند و خرید می کنند.
  • افراد از طریق امکانات دیجیتالی بیشتر برای شرکت های خود تصمیم گیری می کنند.


دوره رایگان آموزش فروش B2b در سایت سانسل


خطرات موجود برای خرید و فروش در علی بابا چیست؟

برای خرید و فروش در علی بابا با وجود پروتکل های امنیتی برای جلوگیری از کلاهبرداری، همچنان مواردی از این قبیل دیده می شود. یکی از دلایلی که باید تحقیقات کامل درمورد تولید کننده ها صورت بگیرد، همین مورد است.

میزان اعتماد تولید کننده براساس میزان کاری که با خریداران آمریکایی دارد، افزایش می یابد. از طریق دیتابیس می توان تولید کننده های تجاری که تولید کننده با آن ها کار کرده است را مشاهده کرد.


آموزش فروش در علی بابا در سایت سانسل