سانسل

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش موفق

سانسل

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش موفق

روش جست و جو محصولات در ebay چگونه است؟

یکی از نکات مهم برای آموزش فروش در ebay نحوه جستجوی محصولات در وب سایت است. به کمک لینک جستجو سریع و یا فهرست طبقه بندی می توانید محصولات را پیدا کنید. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، تعداد مورد نیاز از کالایی که می خواهید را انتخاب کنید. همچنین در قسمت پایین صفحه محصولات مرتبط و مشابه آن محصول را میتوانید مشاهده کنید. پس از عبور از مراحل قبل در قسمت description میتوانید جزئیات محصولات را مشاهده کنید.


آموزش روش فروش در ebay در سایت سانسل



اهمیت لزوم تکنیک های آموزش فروش

کسی که فروش و فروشندگی بلد نباشد، نمیتواند در جامعه پیشرفت کند. تکنیک های فروشندگی در هر شغل متفاوت است اما یکسری از تکنیک ها مشترک است که با یادگیری آنها به یک فروشنده موفق تبدیل میشویم. تکنیک‌های آموزش فروش باعث ایجاد تحول در تیم فروش و مقدار درآمد میشود. در آموزش تکنیک های فروش، اولین مرحله برای فروختن محصول به یک مشتری این است که با او ارتباط خوبی برقرار کنید. اگر این مهارت را داشته باشید و مشتری دوستتان داشته باشد، نیمی از راه فروش را طی کرده‌اید‌.


دوره رایگان آموزش فروش در سایت سانسل


روش های فروش در آمازون چگونه است؟

اگر قصد فروش در آمازون را دارید پس از ساخت اکانت فروشندگی یکی از روش های زیر را انتخاب کنید:

روش FBM

برای افراد مبتدی استفاده از روش Fulfilled By Merchant پیشنهاد می شود. پس از ساخت اکانت به این روش محصول را برای فروش در آمازون ارائه می کنید و پس از خرید تمام مراحل ارسال به عهده فروشنده است.


روش FBA

همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم استفاده از روش FBA یا همان Fulfilled By Amazon بسته بندی و ارسال محصولات را به عهده آمازون می گذارد. در صورت استفاده از این روش محصولات خود را باید به انبار آمازون بفرستید. بعد از 20 روز از تحویل محصول به مشتری، آمازون با کم کردن درصد خود حساب شما را تسویه می کند.


آموزش روش شروع فروش در آمازون در سایت سانسل


در چه شرایطی به خدمات مشاور فروش در تهران نیاز داریم؟

در صورت وجود شرایط زیر برای بهبود عملکرد فروش خود باید از مشاور فروش کمک بگیریم:

در صورت استفاده از یک روش بازاریابی جدید در کسب و کار

به کمک یک مشاور فروش در تهران در صورت استفاده از روش جدید می توانید برنامه ریزی خوبی داشته باشید و در نهایت مشتری بیشتری جلب کنید. هماهنگی تیم بازاریابی و تیم فروش است که باعث فروش می شود. استفاده از خدمات مشاور فروش در تهران، مسیر فروش را برای تیم فروش مشخص می کند و به آنها روش های جذب مشتری را یاد می دهد.اگر از این روش های مشخص پیروی نکنید، مشتریان خود را از دست می دهید.


در صورت نا آگاهی تیم فروش از فناوری های جدید

در صورت استفاده از روش های قدیمی و سنتی، تجزیه تحلیل بازار و مشتری دارای خطا می شود و نتیجه مطلوب نمی گیرید و در نتیجه میزان فروش در کسب و کارتان کاهش می یابد. اما با مشارکت مشاور فروش در تهران، آموزش فناوری های جدید را دریافت می کنید.


ویژگی های مشاور فروش در تهران در سایت سانسل



مهم‌ترین اصل در آموزش فروشندگی چیست؟

فروشندگانی که آموزش فروشندگی دیده‌اند و حرفه‌ای شده‌اند، تحمل نه شنیدن دارند. همه فروشندگان موفق در طول فعالیت خود نه شنیده‌اند. از نه شنیدن ناامید نشوید و اعتماد به نفس خود را از دست ندهید. شاید مشتری برای نه گفتن دلایلی مثل: همراه نداشتن پول، خرید مشابه، نداشتن زمان و یا قصد خرید نداشتن، داشته باشد.


فایل آموزش اصول فروشندگی را در سایت سانسل دریافت کنید