-
فعالیت های فروش B2b در چه زمینه ای است؟
یکشنبه 14 خرداد 1402 15:37
در این قسمت به فعالیت های متخصصان فروش B2b می پردازیم. بیشتر فعالیت ها مربوط به تکنیک ها و بستن معاملات فروش است. طبق آمارها 47% از مشتریان جذب شده توسط نمایندگان فروش جذب شده اند و نه از طریق بازاریابی، مراجعه مشتری و یا خدمات مشتری. برخی از موارد زیر اگر چه مربوط به B2C هستند، اما نمونه هایی از فعالیت های کلیدی فروش...
-
مهم ترین مزایای فروش مستقیم
پنجشنبه 4 خرداد 1402 13:37
برای اطلاع از بهترین مزایای فروش مستقیم در ادامه با ما همراه باشید: کسب سود بالا برای شرکتهای والد و فروشندگان. از این طریق هزینه واسطه ها کاهش می یابد و باعث افزایش حاشیه سود می شود. جلوگیری از هزینههای یک فروشگاه. یک فروشنده برای راه اندازی فروشگاه باید هزینه های زیادی مثل اجاره، حقوق کارگر، مالیات و ... بپردازد...
-
نرخ کلیک در فروش اینترنتی به چه معناست؟
سهشنبه 2 خرداد 1402 22:24
در میان اصطلاحات فروش ، یک اصطلاح به کرات شنیده می شود که آن نرخ کلیک است. نرخ کلیک یک درصد است که به میزان کلیک های انجام شده بر روی یک لینک تقسیم بر دفعاتی که یک صفحه حاوی لینک نمایش داده می شود به دست می آید. این تنها یک واژه فروش به شمار نمیرود بلکه تقریبا در تمام زمینه های آنلاین استفاده میشود. آموزش جامع...
-
برنامه عملیاتی فروش چه مزایایی دارد؟
یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 14:55
جهت دهی درست در طول عملیات و مشخص کردن مراحل و زمان بندی از مزایای برنامه عملیاتی فروش است. داشتن یک برنامه عملیاتی خوب، اهداف را همیشه در نظر شما نگه می دارد که این کار باعث انگیزه و تعهد در شما می شود. امکان پیگیری و سنجش هدف در راه پیشرفت میسر می شود. از طریق یک برنامه ریزی خوب می توان وظایف بر اساس تاثیر گذاری...
-
بررسی نتایج تحقیقات پیرامون انواع تیپ شخصیتی فروشنده
شنبه 30 اردیبهشت 1402 13:14
20% فروشندگان از نوع فروشنده ارتباطی، 70% از نوع فروشنده اطمینان دهنده و 10% فروشنده وادار کننده در نتیجه در تشکیل یک تیم فروش اکثر فروشندگان از نوع فروشنده اطمینان دهنده هستند و اغلب زمان زیادی صرف مذاکره میکنند و نه گفتن برایشان دشوار است. به دلیل کمبود زمان مدیرفروش در مقابل فروشنده خود قرار می گیرد. مدیر فروش از...
-
آموزش تکنیک های تضمینی فروش B2b
شنبه 23 اردیبهشت 1402 15:16
در این قسمت از آموزش فروش B2b به معرفی 4تکنیک فوق العاده در این روش فروش می پردازیم: فروش استراتژیک تمرکز تکنیک فروش استراتژیک بر کمک به کسب و کارها برای انجام معاملات پیچیده است. به کمک این روش شما می توانید جنبههای مختلف در شرکت هدف را شناسایی کنید و از تاثیر روند آنها بر فروش خود اطلاعات کسب کنید. برای درک بهتر...
-
مهم ترین خدمات مشاور فروش در اصفهان
شنبه 16 اردیبهشت 1402 14:10
وجود مهارت های فروش و خدمات مشاور فروش در اصفهان به اعضای تیم فروش، کمک می کند کسب و کارها در کوتاه مدت به اهداف خود برسند. همانطور که می دانید، مشاوران فروش همیشه در تلاشند تا بتوانند برای فروش کالا و خدمات، به شما کمک کنند. افراد بطور ذاتی دارای مهارت های فروش نیستند و نیاز به آموزش دارند. یکی از مهم ترین خدمات...
-
مزایای عالی خرید و فروش در آمازون
دوشنبه 11 اردیبهشت 1402 19:19
یکی از مهم ترین مزایای فرا گرفتن آموزش خرید و فروش در آمازون و انجام معامله در این وبسایت، افزایش در آمد چندین برابری است. اگر شما بتوانید کالا و محصولات خود را به صورت بین المللی در وبسایت آمازون به فروش برسانید، در آمد دلاری نصیب شما می گردد و می توانید در کمترین زمان ممکن ثروتمند بشوید. البته لازم به ذکر است که اگر...
-
آموزش مهارت های مورد نیاز در مذاکره فروش
یکشنبه 10 اردیبهشت 1402 20:09
برای داشتن یک مذاکره موفق باید تمام اصول و مهارت های مهم در آموزش مذاکره فروش را با دقت و حوصله اجرا کنید. این مهارت ها شامل موارد زیر می شوند: ایجاد وضوح و شفاف سازی قبل از شروع مذاکره برای جلوگیری از دردسرهای ناشی از تصمیمات اشتباه، بر شفاف سازی و بررسی همه پیشنهادات تاکید می شود. پیشنهاداتی مثل خدمات پس از فروش و...
-
بینش مشتری چه تاثیری بر شخصی سازی بازاریابی دارد؟
پنجشنبه 7 اردیبهشت 1402 16:56
به روشی که در آن شرکت ها تصمیم می گیرند به جای بازاریابی هدفمند با کل بازار صحبت و تعامل کنند، بازاریابی گسترده یا Mass Marketin می گویند. بازاریابی گسترده بیشتر توسط شرکت هایی استفاده می شود که محصولات یا خدماتی دارند که اکثر مردم از آن استفاده می کنند. مثل خمیر دندان یا مواد شوینده. این محصولات برای فروش بیشتر نیاز...
-
مهم ترین مراحل در فروش صنعتی چیست؟
چهارشنبه 6 اردیبهشت 1402 19:37
آموزش فروش صنعتی برای شروع بر موارد زیر تاکید دارد: مراحل شناسایی مشتری همانند دیگر روش های فروش، شناسایی مشتری قدم اول است. شناخت مشتریان و محصولاتی که باعث بالا رفتن میزان سود شوند، بسیار ارزشمند است. معرفی محصول معرفی محصول به مشتریان گام دوم است. برای معرفی محصولات علاوه بر استفاده از روش های سنتی حضور در شبکه های...
-
مهمترین روش های جمع آوری اطلاعات از نیازهای مشتریان
سهشنبه 5 اردیبهشت 1402 13:07
برخی از روش های جمع آوری اطلاعات مشتریان برای فروش مشاوره ای عبارتند از: جمع آوری اطلاعات به صورت مستقیم به صورت مستقیم از مشتریان سوال کنید و ببینید به چه محصولاتی نیاز دارند و کدام فاکتورهای فروش از قبیل: جنس محصول، رنگ، قیمت، کیفیت و... برایشان اهمیت بیشتری دارد. اما باید در نظر داشته باشید که این روش را فقط تاجایی...
-
انواع روش های پرداخت در قرارداد فروش بین الملل
جمعه 1 اردیبهشت 1402 01:32
در معاملات فروش بین الملل روش های مختلفی برای پرداخت وجود دارد که با در نظر گرفتن عوامل مختلف مثل شرایط سیاسی و اقتصادی و میزان اعتماد به طرف؛ یکی از روش ها جهت پرداخت توسط طرفین انتخاب می شود. این روش های پرداخت شامل موارد زیر می شود: پیش پرداخت نقدی ( Cash in advance ) حساب باز ( Open Account ) – پرداخت در آینده...
-
مهم ترین مزایای فروش در آمازون
یکشنبه 27 فروردین 1402 22:35
مهم ترین مزایای فروش در آمازون به شرح زیر است: فروش 306 محصول در ثانیه 14 میلیون دلار فروش محصول در آمازون اشتغال زایی برای 541 هزار کارمند در آمازون بروز رسانی روزانه حدود 485 هزار محصول 140 بیلیون دلار ارزش کنونی آمازون آمازون دارای کامل ترین دسته بندی محصولات است. آموزش فروش در آمازون در سایت سانسل
-
بهترین روش های جذب مشتری کدامند؟
پنجشنبه 17 فروردین 1402 12:15
بلد بودن آموزشات فروش می تواند مزایای فراوانی برای کسب و کار ما داشته باشد. مهم ترین بخش هر کسب و کاری، جذب مشتریان می باشد؛ بسیاری از افراد بر این عقیده باورند که می توانند با استفاده از ترفند های سنتی مشتریان را مجذوب کسب و کار خود نمایند؛ اما این عقیده به طور کل اشتباه است چرا که مشتریان علاقه ای به کسب و کار های...
-
مهم ترین قوانین فروش عمده چیست؟
سهشنبه 15 فروردین 1402 16:02
در فروش عمده نسبت به میزان خرید بیشتر، قواعد و اصول و نوع ارتباط با مشتری متفاوت است. از مهمترین قواعد فروش عمده این است که بدانید، چه زمانی محصولات را معرفی کنید، چه زمانی تخفیف بگذارید و یا چه زمانی تبلیغات کنید. همه این اصول در دورههای آموزش فروش عمده گفته میشود. ثبت نام رایگان دوره آموزش فروش عمده تا پایان...
-
مهم ترین ماموریت شرکت های فروش بین الملل چیست؟
دوشنبه 14 فروردین 1402 22:44
بازرگانان شرکت های فروش بین الملل برای کسب سود بیشتر باید در همه بازارهای جهانی فعالیت کنند تا امکان سودآوری از یکی از بازارها را داشته باشند. فروش بین الملل باعث شناخته شدن و فروش محصولات در سطح جهانی و بین المللی می شود، همه این روابط فروش به کمک علم بازاریابی و با توجه به قوانین تجاری هر منطقه گسترش پیدا می کند....
-
مقایسه انواع تیپ شخصیتی فروشنده
جمعه 4 فروردین 1402 18:26
در ادامه مبحث انواع فروشنده قصد داریم به مقایسه تیپ شخصیتی فروشندگان و نقاط ضعف و قوت آن ها بپردازیم که در این راستا دانشگاه هیوستون تگزاس طی 3سال تحقیقاتی با تحلیل رفتار و عملکرد هزار فروشنده انجام داده است. در نتیجه این تحقیقات فروشندگن از لحاظ شخصیتی به سه دسته تقسیم می شوند. در دنیای واقعی ممکن است برخی به صورت...
-
آموزش فروش حرفه ای و گسترش کسب و کار
یکشنبه 28 اسفند 1401 00:16
ممکن است در بسیاری از مواقع، مراکز آموزش فروش حرفه ای را در سطح شهر خود مشاهده نموده باشید و این سوال برای شما پیش آید که آن ها چه نکاتی را به مراجعه کنندگان می آموزند؟ مراکز آموزشی فروشندگی با استفاده از دانش و تجربیات اساتید، نکاتی را به فروشندگان می آموزند تا آن ها بتوانند با استفاده از این نکات، تعداد مشتریان خود...
-
مقایسه ویژگی های بینش مشتری B2B و B2C
جمعه 26 اسفند 1401 12:58
تفاوت های ظریفی بین مشتریان بازارهای فروش B2B و B2C وجود دارد که بازاریابان حرفه ای به آن توجه می کنند. شخصی سازی در صورتی موثر است که مبتنی بر بینش مشتری باشد. بینش مشتری B2B نسبت به B2C منطقی تر است، جمع آوری و بررسی بازخوردهای مشتری تنها در 36درصد شرکت های B2B انجام می شود اما 61درصد شرکت های B2C به بینش مصرف کننده...
-
بررسی مهم ترین اهداف آکادمی فروش
چهارشنبه 24 اسفند 1401 18:03
حتماً می دانید که اگر کارآفرینی و اشتغال در سطح یک جامعه زیاد شود، آن جامعه مسیر رو به رشدی را در زمینه های مختلف اقتصادی تجربه خواهد کرد. ایجاد اشتغال و کارآفرینی علاوه بر تخصص نیاز به آگاهی از مبانی اصلی فروش دارد، نیاز به یک فروش درست و خوب دارد. پس یک آکادمی فروش سعی می کند تا با ارائه مطالب مورد نیاز در زمینه...
-
بهترین راهکارهای افزایش ترافیک سایت
یکشنبه 21 اسفند 1401 17:31
پس از طراحی فانل فروش باید به دنبال بهترین راهکارهای افزایش ترافیک سایت خود باشید که در ادامه به این راهکارها می پردازیم: افزایش ترافیک پولی از طریق تبلیغات (گوگل ادز، تبلیغات اینستاگرام، لینکدین و …) افزایش ترافیک رایگان (سئو، شبکههای اجتماعی و …) جذب مخاطب سرد (ارسال ایمیلهای انبوه، تماس با مخاطبان و …) آموزش...
-
بررسی و تحلیل قرارداد فروش بین الملل
جمعه 19 اسفند 1401 16:54
تمام افراد در قرارداد فروش بین الملل، امکان بررسی و تحلیل قرارداد را دارند و می توانند پس از بررسی، بندهای قرارداد را تنظیم کنند. در قرارداد فروش بین الملل ، موضوع حتما باید بیان شود و نوع، مقدار، مشخصات کمی و کیفی کالا و در صورت لزوم خدمات بعد از قرارداد واضح گردد. برای مثال برای قرارداد هایی که موضوع آن ارائه خدمات...
-
آموزش فروش در تلگرام چه اهمیتی دارد؟
دوشنبه 15 اسفند 1401 20:08
آموزش فروش در تلگرام برای راه اندازی کانال تلگرام برای افزایش فروش به دلایل زیر دارای اهمیت بالایی است که مرور می کنیم: میزان محبوبیت بالا در 750 هزار کانال فارسی موجود در تلگرام قبل از فیلتر شدن حدود 40 میلیون کاربر وجود داشت اما با وجود فیلترها تلگرام از دور خارج نشد و طبق آمارها فقط حدود 1 میلیون کاربر ایرانی...
-
اصلی ترین نکته در ظاهر یک فروشنده چیست؟
شنبه 13 اسفند 1401 18:57
اصلیترین نکته در ظاهر یک فروشنده ، لبخند داشتن فروشنده است. فروشنده عبوس میتواند یک مشتری را برای همیشه فراری دهد. یک لبخند ملیح میتواند به مشتری احساس مثبت دهد و باعث شود مشتری با شما احساس راحتی بیشتری داشته باشد. میتوانید زیباترین لبخند خود را رو به روی آینه تمرین کرده و آن را برای همیشه همراه داشته باشید. یک...
-
فروش کالا در بازار سنتی چه معایبی دارد؟
جمعه 5 اسفند 1401 22:26
یکی از معایب فروش کالا به روش سنتی این است که تعداد مشتریان فقط محدود به مشتریان حضوری می شود و در نتیجه میزان فروش کم است. ارسال کالا از طریق پست اوضاع فروش را کمی بهتر کرده است اما میزان اعتماد به فروشنده ای که از طریق تبلیغات سنتی و معرفی در مجله اقدام کرده است کمی دشوار است. تخفیف ویژه مشاور فروش کالا تا پایان...
-
فروش مشاوره ای چیست؟
پنجشنبه 4 اسفند 1401 17:41
فروش مشاوره ای یا Consultative Selling رایج ترین اصطلاح در تکنیک های فروش است. شیوه فروش هر کسب و کار متفاوت است. تمرکز اصلی در این تکنیک بر مشتری و نیازهایش است. در این روش قبل از اینکه به فکر معرفی محصول یا خدمات خود باشید، باید به فکر ارائه یک راه حل به مشتری باشید. همه ما این تجربه را داشته ایم که فروشنده ای قبل...
-
نکات کلیدی برای افزایش بازدیدکنندگان از سایت فروشگاه اینترنتی
سهشنبه 2 اسفند 1401 19:55
آموزش فروش اینترنتی برای جذب بازدیدکننده بیشتر از گوگل به نکات زیر تاکید دارد: برای معرفی هر محصول، اطلاعات دقیق ذکر کنید. عکس های با کیفیت برای هر محصول آپلود کنید و برای عکسها هم توضیح بدهید. برای هر محصول برچسب جداگانه تعریف کنید. به کمک شبکههای اجتماعی به سایت خود لینک بدهید. با دوستانی که در گوگل سایتهای...
-
آموزش مهم ترین نکات در پرزنت فروش
دوشنبه 24 بهمن 1401 12:30
می توان گفت وضعیت ذهنی یک پرزنتور در فروش حتی از رعایت تکنیک های پرزنت فروش مهم تر است. در ادامه به بررسی چند نمونه از عادت ها و رفتارهای صحیح هنگام پرزنت می پردازیم. این نکات شما را به یک پرزنتور حرفه ای تبدیل خواهد کرد. موقع پرزنت کاملا آماده باشید؛ باید جذاب، توانمند، زیبا و مقتدر باشید و زیبایی های وجود خود را در...
-
مشاور فروش به چه نکاتی باید توجه کند؟
چهارشنبه 19 بهمن 1401 20:51
اولین نکته ای که مشاور فروش باید به آن توجه کند، ایجاد ارزش برای مشتری است. به این روش می تواند نظر مشتری را به محصولات و خدمات شرکت جلب کند. یکی دیگر از نکاتی که مشاور فروش باید به آن توجه کند، ارائه مشاوره مطلوب و صادقانه است. از این طریق می تواند اعتماد مشتری را به دست بیاورد. مشاور فروش باید به وفادار بودن به...