سانسل

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش موفق

سانسل

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش موفق

برنامه عملیاتی فروش چه مزایایی دارد؟

  • جهت دهی درست در طول عملیات و مشخص کردن مراحل و زمان بندی از مزایای برنامه عملیاتی فروش است.
  • داشتن یک برنامه عملیاتی خوب، اهداف را همیشه در نظر شما نگه می دارد که این کار باعث انگیزه و تعهد در شما می شود.
  • امکان پیگیری و سنجش هدف در راه پیشرفت میسر می شود.
  • از طریق یک برنامه ریزی خوب می توان وظایف بر اساس تاثیر گذاری اولویت بندی کرد.

معرفی کاربردی ترین مدل های برنامه عملیاتی فروش در سایت سانسل


بررسی نتایج تحقیقات پیرامون انواع تیپ شخصیتی فروشنده

  • 20% فروشندگان از نوع فروشنده ارتباطی، 70% از نوع فروشنده اطمینان دهنده و 10% فروشنده وادار کننده 
  • در نتیجه در تشکیل یک تیم فروش اکثر فروشندگان از نوع فروشنده اطمینان دهنده هستند و اغلب زمان زیادی صرف مذاکره میکنند و نه گفتن برایشان دشوار است.
  • به دلیل کمبود زمان مدیرفروش در مقابل فروشنده خود قرار می گیرد.
  • مدیر فروش از مدت مکالمه یا مذاکره فروشنده رضایت ندارد.

تیم فروش سانسل سعی می کند به عنوان مدرس و مشاور فرآیند فروش را تجزیه و پس از شناسایی شخصیت و نحوه عملکرد هر فروشنده، هر بخش را به فروشنده ای که در آن قوی تر است، محول کند. در نتیجه ابتدا باید انواع فروشنده و تیپ شخصیتی آن ها را بشناسید و از محول کردن تمام فرآیند فروش به همه افراد بپرهیزید.


دسته بندی انواع فروشنده در سایت سانسل


آموزش تکنیک های تضمینی فروش B2b

در این قسمت از آموزش فروش B2b به معرفی 4تکنیک فوق العاده در این روش فروش می پردازیم:

 

فروش استراتژیک

تمرکز تکنیک فروش استراتژیک بر کمک به کسب و کارها برای انجام معاملات پیچیده است. به کمک این روش شما می توانید جنبه‌های مختلف در شرکت هدف را شناسایی کنید و از تاثیر روند آنها بر فروش خود اطلاعات کسب کنید. برای درک بهتر تصور کنید قصد فروش یک ابزار مدیریت پروژه و اتوماسیون را به یک شرکت دارید، اولین نقطه تماس شما با مدیر عملیات یا مدیر بازاریابی است که به دنبال ابزارهای بهره وری برای افزایش کارایی تیم است.

در هنگام برقراری تماس ارزش پیشنهادی خود را ارائه می کنید سپس برای قانع کردن مدیر بازاریابی، اطلاعات مورد نیاز را ارائه می کنید. این فرآیند، روند یک فروش استراتژیک است که در دوره آموزش فروش B2b روش دقیق اجرا این تکنیک برای محصولات مختلف، آموزش داده میشود.

 

فروش راه حل

تمرکز این استراتژی، بر روی فرآیند فروش محصول، چالش ها و اهداف شرکت است. سعی فروشنده در این روش، شناسایی نیازهای مشتری و ارائه راه حل برای آن هاست. سپس فروشنده محصولات یا خدماتی را که از عهده آن ها برمی آید، پیشنهاد میکند. در مورد چگونگی اجرای این روش در ادامه آموزش فروش B2b صحبت می کنیم. در صورتیکه کسب و کار شما راه حل‌های اختصاصی و منحصر به فرد برای بازار هدف خود ارائه دهد، این تکنیک فروش بسیار مفید است.

موارد زیر مهم ترین نکاتی است که در آموزش فروش B2b و تکنیک فروش راه حل فرا میگیرید:

  • روش آمادگی برای فروش و ارتباط بهتر
  • شناسایی مشکلات و ارائه راه حل برای آنها
  • چگونگی صحبت با مشتری
  • چگونگی تاثیرگذاری بر تصمیم گیری مشتری برای استفاده از خدمات و محصولات
  • آموزش ایجاد مزیت رقابتی و پیشی گرفتن از رقبا
  • آموزش چگونگی تمام کردن معامله

آموزش فروش B2b بسیار کارساز است و با ارائه راه حل های مناسب نیاز مشتری و ایجاد روابط قوی‌تر بین تجارت و اهداف، باعث افزایش فروش بیشتر می شود.


فروش مبتنی بر حساب

گارتنر پیش بینی می‌کرد حدود 75٪ از مشاغل B2B تا سال 2019 این روش تکنیک فروش را انتخاب کنند. این تکنیک فروش به این معنی است که هر اکانت را به عنوان یک بازار فرض کنید.  مورد مهم دیگری که در دوره های آموزش فروش B2b فرا میگیرید، این است که چگونه یک محصول را بر اساس حساب در شرکت‌های دیگر معرفی کنید.

 

فروش با رسانه های اجتماعی

بیش از نیمی از مشتریان B2b در مورد راه حل‌های مورد نیاز خود، در موتورهای جستجو و رسانه‌های اجتماعی تحقیق می‌کنند. آموزش فروش B2b بر اساس رسانه‌های اجتماعی، یعنی آشنایی با روش‌های تحقیق در بازار هدف. پس از آشنایی با روش‌های تحقیق در بازار هدف باید بدانید که چطور بر ایجاد روابط با شرکت‌ها متمرکز شوید. این روش‌ها معمولاً شامل اهرم شبکه‌های اجتماعی مانند LinkedIn ، Twitter ، Facebook و سایر شبکه‌ها برای به اشتراک گذاشتن محتوای مربوطه است تا خریداران و مشتریان بیشتری جذب شوند.


تخفیف 50% ثبت نام دوره آموزش فروش B2b تا پایان اردیبهشت در سایت سانسل


مهم ترین خدمات مشاور فروش در اصفهان

  • وجود مهارت های فروش و خدمات مشاور فروش در اصفهان به اعضای تیم فروش، کمک می کند کسب و کارها در کوتاه مدت به اهداف خود برسند. همانطور که می دانید، مشاوران فروش همیشه در تلاشند تا بتوانند برای فروش کالا و خدمات، به شما کمک کنند.
  •  افراد بطور ذاتی دارای مهارت های فروش نیستند و نیاز به آموزش دارند. یکی از مهم ترین خدمات مشاوران فروش، افزایش مهارت های شما در حوزه فروش کالا و خدمات می باشد. آن ها به شما کمک می کنند تا بتوانید کالا و خدمات خود را با جدید ترین و نوین ترین ترفند های روز به فروش برسانید و در نتیجه بتوانید موفقیت های بسیار زیادی را کسب نمایید.
  • یکی دیگر از خدمات مشاور فروش در اصفهان، آشنا سازی شما با پتانسیل های کسب در آمد در فروش کالا و خدمات شما می باشد. آن ها به شما کمک می کنند تا بتوانید با استفاده از ترفند ها و شناخت نوسانات بازار، کالا و کسب و کار خود را به گونه ای به فروش برسانید که نه تنها ضرر نکنید بلکه سودمند نیز بشوید و علاوه برآن، مشتریان از کار شما راضی باشند و برای خرید کالا یا خدمات، کسب و کار شما را انتخاب نمایند.
  • مشاور فروش در اصفهان، به شما کمک می کند تا بتوانید با شیوه های جذب مشتری و مشتری مداری آشنا شوید و در نتیجه بتوانید میزان فروش خود را چندین برابر نمایید. این امر سبب می شود تا مشتریان زیادی برای فراهم نمودن نیاز های خود مجذوب کسب و کار شما شوند و در نتیجه بتوانید به درآمد های بالایی برسید.

آموزش رایگان مهارت های موردنیاز مشاور فروش در اصفهان در سایت سانسل


مزایای عالی خرید و فروش در آمازون

یکی از مهم ترین مزایای فرا گرفتن آموزش خرید و فروش در آمازون و انجام معامله در این وبسایت، افزایش در آمد چندین برابری است. اگر شما بتوانید کالا و محصولات خود را به صورت بین المللی در وبسایت آمازون به فروش برسانید، در آمد دلاری نصیب شما می گردد و می توانید در کمترین زمان ممکن ثروتمند بشوید. البته لازم به ذکر است که اگر بدون آموزه های قبلی که توسط متخصصان در جلسات آموزشی خرید و فروش در آمازون ارائه می شوند عمل کنید، ممکن است شکست بخورید.


یکی دیگر از مزایای فرا گرفتن آموزش خرید و فروش در آمازون، افزایش تعداد مشتریان و شهرت کسب و کار است؛ زمانی که شما بتوانید به وسیله وبسایت فروشگاهی جهانی آمازون محصولات و کالا های خود را به فروش برسانید، سبب می شود تا مشتریان تمایل بیشتری برای خرید از فروشگاه شما پیدا کنند و مجذوب کسب و کار شما گردند. علاوه بر آن، پرستیژ کاری فروشگاه شما نیز افزایش می یابد. علاوه بر آن، می توانید تمامی کالا های مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب از این وبسایت بدون هیچ مشکلی سفارش دهید.


دوره رایگان آموزش فروش در آمازون از ایران در سایت سانسل