سانسل

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش موفق

سانسل

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش موفق

در فروش تلفنی، اصرار زیاد به مشتری چه تاثیری دارد؟

اصرار به مشتری و قرار دادن آن در شرایطی که مجبور به خرید شود، در زمان گذشته بازدهی داشته اما در زمان حال این کار مشتری را از محصولات و خدمات شما فراری میدهد. به جای این کار با استفاده از جملاتی مثل کم بودن تعداد محصول یا قیمت محصول بعد از تخفیف، مشتری را به خرید ترغیب کنید. آموزش فروش تلفنی برای یادگیری این نکات و برای اینکه تبلیغات نتیجه عکس برای شما نداشته باشد، ضروری است.


برای اطلاع از نکات مهم فروش تلفنی به سایت سانسل مراجعه کنید.


نکات مهم ساخت اکانت برای فروش در تلگرام چیست؟

در ساخت کانال حرفه ای برای فروش در تلگرام نکات زیر را رعایت کنید:


انتخاب نام کانال(channel name)

نام کانال فروش در تلگرام باید به گونه ای باشد که نشان دهنده نوع خدمات شما باشد. انتخاب نامی که مرتبط به محصولات شما باشد به افرادی که در قسمت جستجو تلگرام سرچ می کنند کمک میکند راحت تر کانال محصول مورد نظر خود را پیدا کنند، در نتیجه شانس دیده شدن شما بالا می رود.


عکس کانال

در انتخاب عکس برای کانال فروش در تلگرام دقت داشته باشید که موقع برش دایره ای عکس پروفایل، عکس انتخابی دچار برش نامناسب نشود. به علت کوچک بودن سایز عکس بهتر است از عکس هایی استفاده کنید که زمینه اطرافشان ساده باشد. بهتر است عکس کانال خود را تغییر ندهید چون ممکن است این تصویر در ذهن مخاطب حک شده باشد و پس از آن کانال شما را گم کند. همین نکات کوچک بر میزان فروش در تلگرام تاثیر دارد.


توضیحات (Description)

مهم ترین قسمتی که تاثیر زیادی بر فروش در تلگرام دارد، قسمت توضیحات است که در واقع معرف شما است. مشتریان حتما قبل از خرید این قسمت را کنترل می کنند. قدم اصلی در فروش، جلب اعتماد مشتری است پس سعی کنید با استفاده از جملاتی کوتاه در این قسمت بتوانید اعتماد مخاطب را جلب کنید. استفاده از سه عامل زیر در قسمت توضیحات باعث افزایش فروش در تلگرام می شود:

مزیت رقابتی شما: مزیت رقابتی می تواند ارسال رایگان محصولات، ارسال محصولات در کمترین زمان، امکان خرید حضوری و از این قبیل امکانات باشد. پس سعی کنید بهترین جمله را برای بیان مزیت رقابتی خود بنویسید.

لینک اکانت پشتیبان: اگر لینک اکانت پستیبان در توضیحات باشد، علاوه بر اینکه باعث جلب اعتماد مخاطب می شود، مشتری اگر سوالی هم داشته باشد می تواند قبل از خرید بپرسد. این عامل برای افزایش فروش در تلگرام بسیار موثر است. دقت کنید که قبل از لینک اکانت علامت @ را بنویسید.

لینک سایت فروشگاه: اگر برای فروشگاه خود سایت دارید حتما لینک سایت را به صورت کامل با http:// یا https:// در توضیحات قرار دهید. این مورد هم باعث افزایش اعتماد مخاطب و در نتیجه افزایش فروش در تلگرام می شود.


دوره رایگان آموزش فروش در تلگرام در سایت سانسل


کیفیت محتوا چه تاثیری بر فروش در اینستاگرام دارد؟

امروزه برای افزایش فروش در اینستاگرام نباید فقط بر عکس های رنگ و لعاب دار و زییا تمرکز کنید زیرا مخاطبان به محتواهای متنی هم اهمیت می دهند. در دوره های آموزش فروش در اینستاگرام یاد می گیرید که چطور محتوا جذاب و تاثیر گذار تولید کنید که مشتری آن را دنبال کند.

شما باید سعی کنید محتوایی سرگرم کننده و در عین حال مفید داشته باشید و بجای اینکه فقط به ویژگی های محصول خود اشاره کنید، از فوایدی که برای مشتری دارد و دلیل اینکه چرا باید آن را بخرند صحبت کنید. اطلاعات فنی محصول، قیمت و هشتگ گذاری هیچ جذابیتی برای مخاطب ندارد.


دوره رایگان آموزش فروش در اینستاگرام در سایت سانسل


مزایای فروش در آمازون چیست؟

مهم ترین مزایای فروش در آمازون به شرح زیر است:

  • فروش 306 محصول در ثانیه
  • 14 میلیون دلار فروش محصول در آمازون
  • اشتغال زایی برای 541 هزار کارمند در آمازون
  • بروز رسانی روزانه حدود 485 هزار محصول
  • 140 بیلیون دلار ارزش کنونی آمازون
  • آمازون دارای کامل ترین دسته بندی محصولات است.

دوره رایگان آموزش فروش در آمازون در سایت سانسل


فعالیت های فروش B2b در چه زمینه ای است؟

بیشتر فعالیت های فروش B2b مربوط به تکنیک ها و بستن معاملات فروش است. طبق آمارها 47% از مشتریان جذب شده توسط نمایندگان فروش جذب شده اند و نه از طریق بازاریابی، مراجعه مشتری و یا خدمات مشتری.

برخی از موارد زیر اگر چه مربوط به B2C هستند، اما نمونه هایی از فعالیت های کلیدی فروش B2B به شمار می آیند:

  • صلاحیت لید ورودی از طریق تحقیق
  • شناسایی ذینفعان اصلی در مشاغل
  • برقراری تماس تلفنی، ارسال ایمیل و اطلاع رسانی
  • جذب لیدها و ایجاد روابط پایدار با آنها
  • تنظیم قرارها و برنامه ریزی فعالیت های پیگیری
  • نظارت بر پیشرفت قیف فروش خود با کمک داده های مربوطه

برای رسیدن به بلوغ فروش B2b اگر فعالیت های روزمره بیشتر حول شروع و توسعه روابط خریدار باشد، ممکن است مدتی طول بکشد. پس نمایندگان فروش باید زمان خود را بر اساس بازده بلند مدت تنظیم کنند.


انواع استراتژی فروش b2b در سایت سانسل