سانسل

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش موفق

سانسل

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش موفق

سیستم پخش فروش مویرگی چه وظایفی دارد؟

موارد زیر از وظایف اصلی سیستم یک پخش فروش مویرگی است:

ذخیره کردن و انبار کالا برای توزیع: شرکت های پخش بدون سازمان، انبار، ذخیره سازی مرتب و اتوماسیون نمی توانند فعالیت کنند. انبار های منظم و قابل استفاده از ملزومات شرکت های پخش فروش مویرگی هستند.

دریافت سفارش از مشتری: شرکت های پخش فروش مویرگی برای اینکه بتوانند به صورت سرد یا گرم از خرده فروشان سفارش بگیرند، باید ویزیتور داشته باشند. تفاوتی که در ویزیت گرم و سرد وجود دارد در این است که در ویزیت گرم همزمان با سفارش مشتری به ویزیتور، محصول در ماشین نقل می شوند و بلافاصله به مشتری یا مصرف کننده منتقل می شود. اما در ویزیت سرد، ویزیتور پس از اینکه ویزیتور سفارش را ثبت می کند و به شرکت تحویل می دهد و چند روز زمان می برد تا به واحد توزیع منتقل شود.

تحویل کالا به مشتری: تحویل کالا در یک سیستم پخش فروش مویرگی باید به موقع، منظم و قابل استفاده باشد و سپس به سیستم توزیع انتقال یابد.

وصول مطالبات: از مهم ترین مسئولیت های شرکت های پخش فروش مویرگی، وصول به موقع و دقیق مطالبات است.

کنترل و دریافت اطلاعات از بازار: برای تحقیقات بازار، پژوهش و بازاریابی، شرکت های پخش فروش مویرگی بهترین گزینه هستند. این شرکت ها پس از استخراج اطلاعات منطقه ای، در مواقع لازم به دست تولید کنندگان می رسانند.


برای اطلاع از مزایا و معایب فروش مویرگی به سایت سانسل مراجعه کنید.


مدیریت اعتراض مشتری چه تاثیری در فروش دارد؟

همیشه در همه کسب و کارها مشتریان ناراضی وجود دارند و فروشنده حرفه ای این موضوع را قبول کرده است که نمی تواند همه مشتریان را راضی نگه دارد. فروشندگان حرفه ای می دانند که با مشتریان ناراضی که عدم رضایت خود را اعلام کرده اند، باید به خوبی رفتار کنند و اعتراض آن ها را مدیریت کنند. در این صورت شاید حتی بتوانند نارضایتی او را برطرف کنند و آن را به یک مشتری وفادار تبدیل کنند.

یکی از تکنیک هایی در دوره آموزش فروش حرفه ای برای مدیریت اعتراض مشتری یاد می گیرید این است که ابتدا از مشتری بخواهید با آرامش کامل علت نارضایتی خود را توضیح دهد و بعد از آن دو حالت وجود دارد، یا حق با مشتری است و باید از او معذرت خواهی و جبران خسارت کنید و یا حق با شما است و باید او را متوجه اشتباهش کنید.


ثبت نام دوره آموزش فروش با تخفیف ویژه در سایت سانسل




ضرورت برنامه ریزی برای فروش عمده چیست؟

همه کسب و کارها برای موفقیت نیاز به برنامه‌ریزی دارند. در سرفصل برنامه‌ریزی، در آموزش فروش عمده چگونگی تهیه یک برنامه منظم، نحوه شناسایی نیاز مشتری و حتی این که با چه افرادی فعالیت را شروع کنید، گفته می‌شود.


مهم ترین قوانین فروش عمده در سایت سانسل



مدیریت خشم چه تاثیری در پرزنت فروش دارد؟

برای موفقیت در پرزنت فروش، باید خشم خود را کنترل و مدیریت کنید. سوالات مکرر و بعضی رفتار های مشتری گاهی احساس ناخوشایندی ممکن است ایجاد کند و این احساسات در نحوه پرزنت شما تاثیر می گذارد. در این مواقع برای اینکه بتوانید از جملات مناسب برای پرزنت فروش استفاده کنید و خشم خود را کنترل کنید، بهتر است موقعیت خود را برای مدت کوتاهی تغییر دهید.


آموزش رایگان تکنیک های پرزنت فروش در سایت سانسل

اصول اولیه فروش در تلگرام چیست؟

آموزش فروش در تلگرام برای افزایش فروش در تلگرام رعایت موارد زیر الزامی میداند:

فروشگاه اینترنتی برای فروش در تلگرام

مشتری پس از مشاهده کالا باید راهی برای پرداخت آنلاین داشته باشد. به این منظور باید یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید.


تشکیل کانال یا گروه

برای اینکه یک کانال حرفه ای برای فروش در تلگرام داشته باشید، می توانید یک نام همانند نام سایت فروشگاهی برای آن در نظر بگیرید و دوستان و آشنایان خود را به عضویت در آن فراخوانید.


وارد کردن کالاها در کانال تلگرامی

در صورتیکه که از ربات کانال فروشگاهی برای فروش در تلگرام استفاده نمی کنید، باید حتما اقدام به تبلیغات کنید. اگر تعداد محصولات زیادی دارید برای جلوگیری از شلوغی در کانال بهتر است همه محصولات را تبلیغ نکید و فقط جدیدترین ها و پر فروش ترین ها را تبلیغ کنید. در این مرحله دقت داشته باشید که همراه با تصویر و توضیح کالا، لینک مربوط به صفحه محصول در سایت اینترنتی را قرار دهید.


تبلیغات
به منظور جذب عضو بیشتر کانال یا گروه خود را برای فروش در تلگرام تبلیغ کنید. اگر لینک کانال خود را در فروشگاهتان قرار دهید، باعث می شود مشتریان قدیمی هم عضو کانال شوند.

بیش از حد پیغام نگذارید
هیچکس دوست ندارد که دائما پیغام تلگرامی دریافت کند. برای تبلیغات و فروش در تلگرام بهتر است فقط پیغام ها و تبلیغات مفید را آن هم در ساعات مناسب منتشر کنید تا اعضای کانال آزرده نشوند. در غیر این صورت اعضا کانال را Mute می کنند یا لفت می دهند.

راه های ارتباطی متنوع
علاوه بر تبلیغات یک شماره تماس یا ایمیل برای ارتباط با مشتریان و ارائه مشاوره در کانال خود قرار دهید زیرا ممکن است بعضی اعضا با خرید اینترنتی آشنا نباشند.

استفاده از شبکه های اجتماعی دیگر
برای گسترش فروش در تلگرام بهتر است همین کارها را در شبکه های اجتماعی دیگر خارجی و داخلی انجام دهید.

داشتن باشگاه مشتریان 
یکی از مهم ترین اصول فروش در تلگرام، تبدیل آن به باشگاه مشتریان است. به منظور همراهی دائم مشتریان و خرید آن ها، در کانال خود تخفیفات شگفت انگیز، آموزش های خاص، پشتیبانی و... در نظر بگیرید. .مثلا یک موسسه آموزشی می تواند با ارائه خدمات مختلف آموزشی مخاطبان خود را درگیر کنند و به مشتری واقعی تبدیل کند.

ارزش نهادن به مخاطبین برای افرایش فروش در تلگرام
برای افزایش فروش در تلگرام و همراه شدن مخاطبین باید به آن ها ارزش دهید. با ارزش نهادن به مخاطب احتمال تبدیل آن ها به مشتری واقعی افزایش می یابد. برای مثال یک موسسه آموزشی باید خدماتی در کانال خود قرار دهد که مخاطب متوجه این ارزش به خود شود و برای شرکت در کلاس های آموزشی تشویق شود. فروش در تلگرام بدون ارائه ارزش به مخاطب امکان پذیر نیست.

درگیر کردن دائم مخاطب
به دلیل حجم زیاد دیتا در دنیای اینترنت و تنوع شرکت ها و مجموعه ها ممکن است مخاطب شما را از یاد ببرد. اما در صورتیکه با محتوای خود دائم مخاطب را درگیر کنید، دیگر شما فراموش نمی شوید و برایشان ارزش دارید که این امر باعث افزایش فروش در تلگرام می شود.

ثبت نام دوره رایگان آموزش فروش در تلگرام تا پایان بهمن در سایت سانسل