موارد زیر در برنامه نوشته شده در نمونه پلن فروش دنبال می شود:
اعتمادسازی اولین قدم برای فروش و فروشندگی است. فروشندگان نسبت به فروش خدمات خود باید با اعتماد به نفس صحبت کنند. اعتماد سازی در فروش خدمات از طریق ارائه کاتالوگ ، کارت ویزیت ، تصاویر نمونه کارهای قبلی ، تصاویر رضایت نامه های مشتریان قبلی شکل می گیرد. از دیگر مواردی که به اعتمادسازی مشتریان کمک می کند، داشتن یک وب سایت است که دائما آپدیت شود یا ارسال ایمیل ها و پیام های محتوایی و مناسبتی.
مزایا و معایب فرو ش خدمات در سایت سانسل
روشهای بیشماری برای بهینه کردن فانل فروش وجود دارد که تعدادی از آنها را باهم مرور میکنیم:
آموزش مراحل ساخت سریع قیف فروش در سایت سانسل
بیشتر فعالیت های فروش B2b مربوط به تکنیک ها و بستن معاملات فروش است. طبق آمارها 47% از مشتریان جذب شده توسط نمایندگان فروش جذب شده اند و نه از طریق بازاریابی، مراجعه مشتری و یا خدمات مشتری.
برخی از موارد زیر اگر چه مربوط به B2C هستند، اما نمونه هایی از فعالیت های کلیدی فروش B2B به شمار می آیند:
برای رسیدن به بلوغ فروش B2b اگر فعالیت های روزمره بیشتر حول شروع و توسعه روابط خریدار باشد، ممکن است مدتی طول بکشد. پس نمایندگان فروش باید زمان خود را بر اساس بازده بلند مدت تنظیم کنند.
دوره رایگان آموزش فروش B2b در سایت سانسل
برای شروع کار در سایت علی بابا باید بدانید با توجه به محصولات متنوعی که میتوان فروخت، کدام محصولات فروش بیشتری دارند. آموزش فروش در علی بابا 3گام ساده برای تصمیم گیری در این مورد ارائه می کند:
تحقیق کنید: درمورد محصولات محبوب در علی بابا تحقیق کنید و بررسی کنید که آیا میتوانید همان محصول و یا حتی بهتر از آن را با همان قیمت و یا قیمتی کمتر ارائه کنید یا نه.
بررسی تقاضا مشتریان: درخواست های کاربران را در دسته بندی های مختلف سایت علی بابا بررسی کنید.
ثبت آدرس ایمیل: نکته مهم در آموزش فروش در علی بابا، ثبت ایمیل در سیستم alibaba alert است با این کار به صورت رایگان در این سرویس اشتراک دارید و می توانید آخرین درخواست های خریداران را در ایمیل خود دریافت کنید.
آموزش تصویری فروش در علی بابا در سایت سانسل