سانسل

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش موفق

سانسل

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش موفق

بررسی ارزش قیف فروش در تحلیل فروش

یکی از موارد مهم در تحلیل فروش بررسی ارزش قیف فروش برای بازنگری فرصت‌ها است. قیف فروش در اصل به مراحل فروشی گفته می‌شود که سازمان ها با استفاده از آن مشتریان بالقوه را ترغیب به خرید محصولاتشان می‌کنند. آگاه سازی، ایجاد علاقه، تصمیم گیری و اقدام به خرید به ترتیب 4 مرحله از مراحل قیف فروش هستند. اما سوالی که در این جا مطرح می‌شود این است که در تحلیل فروش، ارزش قیف فروش چیست؟ ارزش قیف فروش در واقع ارزش فرصت هایی است که کارمندان بخش فروش سازمان در دوره معینی در قیف فروش دارند و به طور کلی ارزش معاملات صورت گرفته و معاملاتی که از دست رفته را در آن دوره را برآورد می کند. با این وجود اگر فرصت های از دست رفته شروع به سمت بالای قیف فروش حرکت کند نیاز به بازنگری فرصت‌های از دست رفته است تا مشخص شود که نقطه ضعف در تیم فروش کجا است و کارمندان فروش در کدام مرحله فرصت‌های پیش آمده را از دست می‌دهند. 


آموزش فاکتورهای مهم تحلیل فروش در سایت سانسل


در چه شرایطی به خدمات مشاور فروش در تهران نیاز داریم؟

در صورت وجود شرایط زیر برای بهبود عملکرد فروش خود باید از مشاور فروش کمک بگیریم:


در صورت استفاده از یک روش بازاریابی جدید در کسب و کار

به کمک یک مشاور فروش در تهران در صورت استفاده از روش جدید می توانید برنامه ریزی خوبی داشته باشید و در نهایت مشتری بیشتری جلب کنید. هماهنگی تیم بازاریابی و تیم فروش است که باعث فروش می شود. استفاده از خدمات مشاور فروش در تهران، مسیر فروش را برای تیم فروش مشخص می کند و به آنها روش های جذب مشتری را یاد می دهد.اگر از این روش های مشخص پیروی نکنید، مشتریان خود را از دست می دهید.


در صورت نا آگاهی تیم فروش از فناوری های جدید

در صورت استفاده از روش های قدیمی و سنتی، تجزیه تحلیل بازار و مشتری دارای خطا می شود و نتیجه مطلوب نمی گیرید و در نتیجه میزان فروش در کسب و کارتان کاهش می یابد. اما با مشارکت مشاور فروش در تهران، آموزش فناوری های جدید را دریافت می کنید.


استفاده از روش ساده و قابل تکرار

برای یک فروش موفق تیم فروش ملزم به استفاده از روشی است که قابل تکرار و پیگیری باشد. مشاور فروش در  تهران با تعریف فرایند فروش به انتخاب روشی صحیح که بازده فروش و میزان درآمد را افزایش دهد کمک می کند.


تراز نبودن فروش و بازاریابی

مشاور فروش در تهران دو فرایند فروش و بازاریابی را کامل شرح می دهد. اگر تیم فروش محتواهای تولید شده و روش های ارتباط با مشتری که در بخش بازاریابی تولید شده به خوبی بلد نباشد، مشتری را از دست می دهد. اما یک مشاور فروش در تهران این دو را با یکدیگر هم تراز میکند و تمام این مشکلات را برطرف می کند.


نیازمند یک مزیت رقابتی شده اید

از روش ها و تکنیک های تنظیم شده توسط تیم مشاور فروش در تهران برای رقابتی تر شدن خدمات و فعالیت ها کمک بگیرید تا عملکرد فروش خود را افزایش دهید.



خدمات رایگان مشاور فروش در تهران در سایت سانسل