سانسل

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش موفق

سانسل

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش موفق

تاثیر بی نظیر CRM بر جذب مشتری

یکی از مزیت های CRM برای کسب و کارها و شرکت‌ ها، جذب مشتریان بیشتر و حفظ آنها است. نرخ نگهداری مشتریان وفادار با استفاده از این برنامه های نرم افزاری افزایش پیدا می کند. ریزش مشتری، یک چالش بزرگ برای کسب و کارهای اینترنتی است؛ بنابراین مانعی برای رشد و فروش محسوب می شود. 

برنامه هایی مانند نرم ‌افزار ارتباط با مشتریان باعث می ‌شود که از آنها پشتیبانی کنید و خدمات متنوعی را ارائه دهید. این خدمات شامل پاداش دادن یا ارتباط بهتر برای ارائه تخفیف ها می باشد. این نرم افزار به شما کمک می کند که بفهمید چرا مشتریان ریزش داشته اند؛ چرا از شما خرید نمی‌ کنند و سپس ابزارهایی برای حل این مشکل به کار ببرید.


آشنایی با نرم افزار CRM در سایت سانسل


بهترین واکنش نسبت به واکنش مشتری چگونه است؟

در آموزش مذاکره فروش یاد می گیرید که مثلا اگر با مشتری مواجه شدید که انتظار بیش از حد برای تخفیف داشت، چه واکنش و برخوردی داشته باشید که در درجه اول با احترام و مودبانه باشد و در درجه دوم طوری باشد که مشتری متوجه انتظار بیش از حد خود باشد و از خواسته خود کوتاه بیاید.


آموزش مهارت مذاکره فروش در سایت سانسل