یکی از مزیت های CRM برای کسب و کارها و شرکت ها، جذب مشتریان بیشتر و حفظ آنها است. نرخ نگهداری مشتریان وفادار با استفاده از این برنامه های نرم افزاری افزایش پیدا می کند. ریزش مشتری، یک چالش بزرگ برای کسب و کارهای اینترنتی است؛ بنابراین مانعی برای رشد و فروش محسوب می شود.
برنامه هایی مانند نرم افزار ارتباط با مشتریان باعث می شود که از آنها پشتیبانی کنید و خدمات متنوعی را ارائه دهید. این خدمات شامل پاداش دادن یا ارتباط بهتر برای ارائه تخفیف ها می باشد. این نرم افزار به شما کمک می کند که بفهمید چرا مشتریان ریزش داشته اند؛ چرا از شما خرید نمی کنند و سپس ابزارهایی برای حل این مشکل به کار ببرید.
آشنایی با نرم افزار CRM در سایت سانسل
در آموزش مذاکره فروش یاد می گیرید که مثلا اگر با مشتری مواجه شدید که انتظار بیش از حد برای تخفیف داشت، چه واکنش و برخوردی داشته باشید که در درجه اول با احترام و مودبانه باشد و در درجه دوم طوری باشد که مشتری متوجه انتظار بیش از حد خود باشد و از خواسته خود کوتاه بیاید.
آموزش مهارت مذاکره فروش در سایت سانسل