-
منشا گیری تست شخصیتی فروشندگی کجاست؟
دوشنبه 17 بهمن 1401 19:43
Ji-A Min معتقد است که دسته بندی شخصیت و رفتار شناسی انسان ها به 5 دسته تقسیم می شود که استفاده از این مدل های شخصیتی در زمان تست فروشندگی ، اطلاعات خوبی در اختیار ما قرار می دهد. این 5دسته شخصیتی عبارتند از: وظیفه شناسی برونگرایی ثبات عاطفی استقبال از تجربه توافق پذیری بررسی تست روانشناسی فروشندگی در سایت سانسل
-
مهم ترین نکات آموزش فروش در علی بابا
پنجشنبه 13 بهمن 1401 16:17
شرکت در جلسات آموزش فروش در علی بابا می تواند برای کسب و کار شما بسیار مفید باشد. اما در زمان حضور در کلاس های آموزشی علی بابا می بایست نکاتی را رعایت نمایید تا بتوانید از آموزشات بهره خوبی ببرید. علاوه بر آن، رعایت این نکات سبب می شود تا شما بتوانید در آینده، از آموزشات جلسه استفاده نمایید و شاهد بهبود یافتن کسب و...
-
آموزش جمع آوری داده برای بینش مشتری
چهارشنبه 12 بهمن 1401 20:54
یک چالش مهم برای Consumer Insight، جمع آوری داده است. از طریق فاکتورهای زیر می توانید به بهترین نتیجه در جمع آوری داده دست یابید: کیفیت بالا داده ها یکی از واجب ترین موارد در این موضوع، کیفیت داده است. نداشتن داده با کیفیت شما را به اشتباه می اندازد و نتیجه دلخواه را نخواهد داشت. داشتن تیم تحلیلی متخصص برای بینش مشتری...
-
آیا می دانید کدام متدولوژی فروش برای کسب و کارتان مناسب است؟
یکشنبه 9 بهمن 1401 17:07
عوامل مختلفی در انتخاب متدولوژی فروش موثر است. بهترین انتخاب آن است که با اولویت ها و نیازهای شما تناسب داشته باشد و چون نیازها با گذر زمان تغییر می کنند، بهتر است با نیازهای فعلی شما تناسب داشته باشد. بعضی از متدولوژی های فروش در تکنیکهای پرسش قویتر هستند، بعضی دیگر برای توسعه حسابهای بزرگ بهینهسازی شدهاند و...
-
بستن معامله معکوس در فروش یعنی چه؟
شنبه 8 بهمن 1401 08:51
در این تکنیک باید به مشتریان جدید و احتمالی خود توضیح دهید که شاید مخاطب درستی برای محصول شما نباشند برای مثال ممکن است کوچک تر یا ناپخته تر از مشتریان ثابت شما باشند. این یک اتفاق عادی است که همه مردم دنبال چیزی هستند که نمی توانند داشته باشند، پس اینگونه تمایل بیشتری پیدا می کنند که محصول شما را بخرند و این قدرت...
-
مشتری چه مراحلی را در فانل فروش طی می کند؟
پنجشنبه 6 بهمن 1401 23:21
یک سرنخ در قیف فروش مراحل زیر را طی میکند تا به مشتری واقعی تبدیل شود: انتقال آگاهی: کسب و کار باید به مشتری معرفی شود، تا مشتری از وجود شما آگاه شود. بدون داشتن اطلاعات و آگاهی نمیتوان محصولی رافروخت. این مرحله از فانل فروش اهمیت زیادی دارد. نرخ تبدیل افراد و یا همان ورود به مرحله بعدی قیف به نحوه ورود آنها به سایت...
-
مشاور فروش تلفنی چه اهمیتی دارد؟
چهارشنبه 5 بهمن 1401 18:42
مشاور فروش تلفنی می تواند یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین مواردی باشد که بر روی فروش و بازاریابی یک مجموعه کسب وکار تاثیر می گذارد. در واقع همه می دانیم که فروش تلفنی یکی از قدیمی ترین و تاثیر گذارترین استراتژی های بازاریابی بود که برای کسب و کارهای مختلف انجام می شد. اما نمی توانیم منکر این موضوع باشیم که به محض...
-
آموزش مدیریت فروش صنعتی
سهشنبه 4 بهمن 1401 20:26
در دوره های آموزش فروش صنعتی به کمک موارد زیر فروش صنعتی را مدیریت می کنند که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم. نقش فروش شخصی از طریق کارکرد فروش شخصی، استراتژی ها تحقق می یابد. نیروهای فروش توان موسسه فروشنده را برای برآورده کردن نیازهای موسسات خریدار تامین می کنند. با این وجود فروش شخصی می تواند دو نقش اساسی را در...
-
بررسی ارزش قیف فروش در تحلیل فروش
یکشنبه 2 بهمن 1401 19:16
یکی از موارد مهم در تحلیل فروش بررسی ارزش قیف فروش برای بازنگری فرصتها است. قیف فروش در اصل به مراحل فروشی گفته میشود که سازمان ها با استفاده از آن مشتریان بالقوه را ترغیب به خرید محصولاتشان میکنند. آگاه سازی، ایجاد علاقه، تصمیم گیری و اقدام به خرید به ترتیب 4 مرحله از مراحل قیف فروش هستند. اما سوالی که در این جا...
-
در چه شرایطی به خدمات مشاور فروش در تهران نیاز داریم؟
شنبه 1 بهمن 1401 20:12
در صورت وجود شرایط زیر برای بهبود عملکرد فروش خود باید از مشاور فروش کمک بگیریم: در صورت استفاده از یک روش بازاریابی جدید در کسب و کار به کمک یک مشاور فروش در تهران در صورت استفاده از روش جدید می توانید برنامه ریزی خوبی داشته باشید و در نهایت مشتری بیشتری جلب کنید. هماهنگی تیم بازاریابی و تیم فروش است که باعث فروش می...
-
ارائه خدمات برجسته در فروش عمده چیست؟
شنبه 17 دی 1401 13:12
در دوره های آموزش فروش عمده تاکید می شود که نسبت به رقبا خود شرایط فروش متفاوتی داشته باشید. با در نظر گرفتن این موضوع که در فرآیند فروش باید به خریداران احترام بگذارید، باید شرایط و خدماتی ویژه و برجسته تر از رقبا خود ارائه دهید. شما می توانید با همدلی و درک رفتار مشتری باعث وفاداری مشتری و در نتیجه افزایش حجم خرید...
-
مهم ترین مزایای آموزش ویزیتوری چیست؟
شنبه 3 دی 1401 18:26
مزایای زیر نتیجه شرکت در دوره های آموزش ویزیتوری است: روش های ثبت سفارش بیشتر از صاحب فروشگاه نحوه برقراری ارتباط موثر آموزش ویزیتوری برای ارائه مشاوره به فروشندگان فروشگاه برای فروش بیشتر آموزش نحوه رفتار مناسب با فروشنده ها راهکارهای مناسب برای قرارگیری محصول در جای مناسب از فروشگاه ثبت نام رایگان آموزش ویزیتوری در...
-
مهم ترین نکات آموزش فروش در علی بابا
شنبه 26 آذر 1401 12:41
شرکت در جلسات آموزش فروش در علی بابا می تواند برای کسب و کار شما بسیار مفید باشد. اما در زمان حضور در کلاس های آموزشی علی بابا می بایست نکاتی را رعایت نمایید تا بتوانید از آموزشات بهره خوبی ببرید. علاوه بر آن، رعایت این نکات سبب می شود تا شما بتوانید در آینده، از آموزشات جلسه استفاده نمایید و شاهد بهبود یافتن کسب و...
-
اولتیماتوم در فروش یعنی چه؟
شنبه 19 آذر 1401 14:17
اولتیماتوم یکی از مفاهیم فروش است که اشتباه رایج از سمت فروشندگان نیز محسوب میشود. برخی از فروشندگان به این علت که احساس خطر میکنند و به قصد تحت فشار قرار دادن مشتری برای عقد قرارداد یا خرید از ابزار اشتباهی مانند اولتیماتوم استفاده میکنند. این ابزار مشتری را در جبهه مخالفت قرار داده و نه تنها تاثیر مثبتی ندارد...
-
بررسی اهمیت برنامه ریزی فروش
پنجشنبه 17 آذر 1401 18:19
برنامه ریزی فروش کمک می کند مسیر بهتری را برای رسیدن به نتایج ایده آل در نظر بگیرید همچنین کنترل محصول توسط شما بالا می رود و همه فرآیند را می توانید به خوبی مدیریت کنید و در به دست آوردن موارد زیر به شما کمک میکند: مشخص کردن اهداف فروش برای کسب و کار ایجاد انگیزه در تیم کار مشخص کردن راه های رسیدن به اهداف و تعیین...
-
آیا می دانید قبل از استخدام فروشنده به چه نکاتی باید توجه کنید؟
یکشنبه 13 آذر 1401 12:04
با ارزیابی عملکرد، روند استخدام را به صورت حرفه ای پس از انتخاب فروشنده پیش ببرید. با افراد واسطه و معرف انواع فروشنده در ارتباط باشید و مصاحبه های متعدد انجام دهید. از مقایسه کارجویان با فروشندگان قبلی خود بپرهیزید. با سرپرست فروش برای استخدام فروشنده مشورت کنید. نکاتی مثل رفتار، گفتار، استعداد و تجربه فروشنده را...
-
آموزش بهترین روش های جذب مشتری
پنجشنبه 10 آذر 1401 23:14
بلد بودن آموزشات فروش می تواند مزایای فراوانی برای کسب و کار ما داشته باشد. مهم ترین بخش هر کسب و کاری، جذب مشتریان می باشد؛ بسیاری از افراد بر این عقیده باورند که می توانند با استفاده از ترفند های سنتی مشتریان را مجذوب کسب و کار خود نمایند؛ اما این عقیده به طور کل اشتباه است چرا که مشتریان علاقه ای به کسب و کار های...
-
مهم ترین ویژگی های بینش مشتری B2B و B2C
دوشنبه 7 آذر 1401 22:31
تفاوت های ظریفی بین مشتریان بازارهای فروش B2B و B2C وجود دارد که بازاریابان حرفه ای به آن توجه می کنند. شخصی سازی در صورتی موثر است که مبتنی بر بینش مشتری باشد. بینش مشتری B2B نسبت به B2C منطقی تر است، جمع آوری و بررسی بازخوردهای مشتری تنها در 36درصد شرکت های B2B انجام می شود اما 61درصد شرکت های B2C به بینش مشتری و...
-
آموزش تنظیم قرارداد فروش بین الملل
شنبه 5 آذر 1401 12:28
قرارداد فروش بین الملل به دلیل گسترش روابط تجاری، از مهم ترین قرارداد های بین المللی است. به یک توافق نامه قانونی بین کشورهای مختلف که آن ها را به انجام یا عدم انجام فعالیت های خاصی وا میدارد، قرارداد فروش بین الملل گفته می شود. این قرارداد اصولا به دو روش انجام می شود: فروش مستقیم کالا از صادرکننده به وارد کننده فروش...
-
مزایای بی نظیر فروش مستقیم برای اقتصاد کشور
پنجشنبه 3 آذر 1401 23:00
مهم ترین مزیتهای فروش مستقیم برای اقتصاد کشور عبارت است از: ایجاد اشتغال و فرصت برای کسب درآمد جدا شدن از خرده فروشیهای بزرگ ایجاد کسب و کار کوچک توسعه خوداشتغالی توسط فروش مستقیم توسعه کارآفرینی کمک به رفاه ملی و اقتصادی دوره رایگان آموزش فروش مستقیم در سایت سانسل
-
بازاریابی شبکه ای یا نتورک مارکتینگ چه تاثیری در پرزنت فروش دارد؟
دوشنبه 30 آبان 1401 11:56
استفاده از بازاریابی شبکه ای یا نتورک مارکتینگ یکی دیگر تکنیک های کاربردی پرزنت فروش است. در این روش برای فروش محصول نیاز به زیر مجموعه دارید. در این روش، در نقش یک پرزنتر باید برای آشنا کردن مخاطب و فروش بیشتر محصولات تلاش کنید. در این روش پرزنتر پس از فروش علاوه بر سهم خود، درصدی از فروش زیر مجموعه هایش را هم می...
-
اولویت بندی کارها در تحلیل فروش چه اهمیتی دارد؟
یکشنبه 22 آبان 1401 22:34
در تحلیل فروش توجه به این نکته اهمیت دارد که کارمندان شما در بخش فروش چه زمانی را صرف کدام فعالیت در قیف فروش میکنند. یک فروش موفق زمانی صورت میپذیرد که کارمندان اولویت خود را فرصتهای ویژه قرار داده و با توجه به بزرگی و پر سود بودن یا کوچکی و کم سود بودن معامله وقت خود را تقسیم بندی کنند. فرض کنید شما یک مشتری ویژه...
-
تاثیرات بی نظیر شبکه های اجتماعی در فروش B2b
شنبه 21 آبان 1401 17:41
در شبکه های اجتماعی راه جدیدی برای ارتباط بین کسب و کارها ایجاد شد. بررسی هایی که توسط چادویک مارتین بیلی و iModerate انجام شد نشان داد که شرکت ها بیشتر از طریق شبکه های اجتماعی خرید می کنند. راهکارهای استفاده از شبکه های اجتماعی به نفع شرکت های فروش B2b شده است. در فروش از طریق شبکه های اجتماعی خرده فروشی اهمیت ندارد...
-
آیا تجربه مشتری در کاهش میزان از دست دادن مشتری تاثیر دارد؟
دوشنبه 16 آبان 1401 13:51
به دست آوردن مشتری جدید، پرهزینه تر از حفظ مشتری فعلی است. جریان نقدینگی پایدارو حفظ 5 درصدی مشتریان که باعث افزایش سود 25درصدی شود، حفظ مشتری است. این روش های مدیریت تجربه مشتری کمک می کند تا با انتخاب درست منجر به کاهش میزان از دست دادن مشتریان شود. آموزش اصطلاحات اصلی در تجربه مشتری در سایت سانسل
-
آراستگی ظاهر فروشنده چه تاثیری در میزان فروش دارد؟
یکشنبه 15 آبان 1401 17:09
ظاهری آراسته و مرتب از ویژگیهای یک فروشنده حرفهای است که به بعضی نکات آن اشاره میکنیم: استفاده از ادکلن مناسب آرایش موی مناسب کفش واکس زده لباس و ظاهر آراسته تجربه فروشندگان نشان میدهد که حتی اگر یک مشتری ثابت در روزی که ظاهر آراسته نداشتهاند و بابت این موضوع عذرخواهی هم کردهاند اما بازهم تاثیر منفی بر مشتری...
-
منشا گیری تست شخصیتی فروشندگی کجاست؟
سهشنبه 10 آبان 1401 18:40
Ji-A Min معتقد است که دسته بندی شخصیت و رفتار شناسی انسان ها به 5 دسته تقسیم می شود که استفاده از این مدل های شخصیتی در زمان تست فروشندگی ، اطلاعات خوبی در اختیار ما قرار می دهد. این 5دسته شخصیتی عبارتند از: وظیفه شناسی برونگرایی ثبات عاطفی استقبال از تجربه توافق پذیری
-
وظایف مشاور فروش در تهران چیست؟
دوشنبه 9 آبان 1401 18:45
جلب اعتماد سازمان ها، توسعه روش های فروش، افزایش میزان فروش، انتقال انرژی مثبت و تاثیر گذاری بر مخاطب با استفاده از کلام نافذ همه ملاک هایی است که بهترین مشاور فروش در تهران باید داشته باشد تا بتواند مشتریان را ثابت و وفادار کند. خدمات رایگان مشاور فروش در تهران در سایت سانسل
-
خدمات مشاور فروش در اصفهان چیست؟
شنبه 7 آبان 1401 12:05
وجود مهارت های فروش و خدمات مشاور فروش در اصفهان به اعضای تیم فروش، کمک می کند کسب و کارها در کوتاه مدت به اهداف خود برسند. همانطور که می دانید، مشاوران فروش همیشه در تلاشند تا بتوانند برای فروش کالا و خدمات، به شما کمک کنند. افراد بطور ذاتی دارای مهارت های فروش نیستند و نیاز به آموزش دارند. یکی از مهم ترین خدمات...
-
ترتیب مراحل فانل فروش که مشتری طی میکند چیست؟
سهشنبه 3 آبان 1401 12:21
یک سرنخ در قیف فروش مراحل زیر را طی میکند تا به مشتری واقعی تبدیل شود: انتقال آگاهی: کسب و کار باید به مشتری معرفی شود، تا مشتری از وجود شما آگاه شود. بدون داشتن اطلاعات و آگاهی نمیتوان محصولی رافروخت. انتقال اطلاعات لازم و پیدا کردن علاقمندان: پس از آگاهی مشتری در فانل فروش باید با استفاده از تبلیغات، بنر و محتوی...
-
مشاور فروش تلفنی چه تاثیری در جلب نظر مشتریان دارد؟
دوشنبه 2 آبان 1401 13:50
این اصل یکی از مهم ترین اصولی است که باید در یک فروش تلفنی رعایت شود. در نظر داشته باشید که بدون جلب نظر مشتری، دست و پای شما بسته خواهد بود و ادامه دادن مکالمه عملاً بی معنا تلقی می شود. یک مشاور فروش تلفنی ، روش انجام این استراتژی را به شما یاد می دهد. یادتان باشد این شما هستید که به توجه شنونده و مشتری نیاز دارید...