سانسل

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش موفق

سانسل

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش موفق

بررسی ارزش قیف فروش در تحلیل فروش

یکی از موارد مهم در تحلیل فروش بررسی ارزش قیف فروش برای بازنگری فرصت‌ها است. قیف فروش در اصل به مراحل فروشی گفته می‌شود که سازمان ها با استفاده از آن مشتریان بالقوه را ترغیب به خرید محصولاتشان می‌کنند. آگاه سازی، ایجاد علاقه، تصمیم گیری و اقدام به خرید به ترتیب 4 مرحله از مراحل قیف فروش هستند. اما سوالی که در این جا مطرح می‌شود این است که در تحلیل فروش، ارزش قیف فروش چیست؟ ارزش قیف فروش در واقع ارزش فرصت هایی است که کارمندان بخش فروش سازمان در دوره معینی در قیف فروش دارند و به طور کلی ارزش معاملات صورت گرفته و معاملاتی که از دست رفته را در آن دوره را برآورد می کند. با این وجود اگر فرصت های از دست رفته شروع به سمت بالای قیف فروش حرکت کند نیاز به بازنگری فرصت‌های از دست رفته است تا مشخص شود که نقطه ضعف در تیم فروش کجا است و کارمندان فروش در کدام مرحله فرصت‌های پیش آمده را از دست می‌دهند. 


آموزش فاکتورهای مهم تحلیل فروش در سایت سانسل


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد