سانسل

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش موفق

سانسل

آموزش تکنیک های فروش و مشاوره فروش موفق

ترتیب مراحل فروش مستقیم در شروع کار

برای تجربه فروش مستقیم قبل از انتخاب قطعی باید اهداف مالی  و شخصی خود را بسنجید. برای موفقیت در فروش، مراحل زیر باید انجام شود:


شناخت محصول یا خدمات مورد علاقه

برای شروع فروش مستقیم به دنبال محصول یا خدماتی بروید که به آن علاقه دارید، داشتن علاقه و باور قلبی به کار در موفقیت بسیار مهم است.


انتخاب بهترین شرکت ارائه دهنده

در مرحله انتخاب شرکت، به سمت شرکت‌هایی بروید که محصول یا خدمات مورد علاقه شما را داشته باشد و سپس به وب سایت آن سر بزنید. انتخاب صحیح در این زمینه احتمال موفقیت در فروش مستقیم را افزایش میدهد.


تحقیق درباره پیشینه شرکت انتخابی

در مورد تعداد توزیع کنندگان، میانگین درآمد توزیع کنندگان، میزان ترک شغل توزیع کنندگان و شروع فعالیت های تجاری شرکت انتخابی خود تحقیق کنید. در حد امکان صورت‌های مالی پنج سال گذشته شرکت را هم چک کنید.


درمورد شرکت همه سوالاتتان را مطرح کنید

برای آشنایی با رویه کار و سیاست ‌های شرکت، در زمان گفتگو همه سوالاتتان رابپرسید.


کسب اطلاع درمورد مرجوع کردن محصولات فروخته نشده

از فرصت‌های خوب برای افزایش امتیاز و دریافت تخفیف های ویژه اطلاعات کسب کنید. همچنین اطلاعات دقیق از مرجوع کالاهای فروخته نشده در صورت ترک کار داشته باشید. 



مهم ترین تکنیک های فروش مستقیم در سایت سانسل



داستان گویی در پرزنت فروش به چه منظور است؟

 یک نکته مهم که در بازاریابی باید به آن توجه کنید این است که مهم نیست به مشتری چه می گویید مهم این است که چطور می گویید. باید در مورد محصول یک داستان جالب و شگفت انگیز باقی بگذارید. سعی کنید برای داستان خود یک مقدمه و نتیجه تاثیر گذار داشته باشید.


آموزش تکنیک های پرزنت فروش در سایت سانسل



اصلی‌ترین مفاهیم فروش چیست؟

یکی دیگر از مفاهیم فروش مهم پرسونای مشتری است. پرسونای مشتری به عبارت ساده یک مدل و الگو مبتنی بر تحقیق کردن از مشتریانی است که شما قصد دارید به آن‌ها محصول یا خدمت خود را بفروشید. در اصل پرسونای مشتری مشخص می‌کند مشتری ایده آل شما کیست، چه ویژگی‌هایی دارد، زندگی روزمره خود را چگونه می‌گذراند، با چه چالش‌هایی مواجه است و چگونه تصمیم‌گیری می‌کند. مشخص کردن پرسونای مشتری یکی از اصلی‌ترین کارهایی است که شما باید انجام دهید. به وسیله پرسونای مشتری است که متوجه می‌شوید آیا فعالیت‌هایتان در راستای نیاز مشتری سازمان‌دهی شده است یا خیر!


انواع اصطلاحات و مفاهیم فروش در سایت سانسل



آیا می توان بدون سرمایه در تلگرام فروش داشت؟

برای همکاری و فروش در تلگرام سامانه ای وجود دارد که بدون نیاز به سرمایه است. با تبلیغات در فضاهای مجازی و سایت می توانید فروش داشته باشید. در سیستم مبلغی به عنوان پورسانت درنظر گرفته شده است که پس از فروش به حساب شما واریز می شود. اینگونه به راحتی و بدون نیاز به سرمایه، هماهنگی با مشتری و ارسال کالا کسب درآمد داشته اید.

برای این روش فروش در تلگرام باید وقت کافی بگذارید و تبلیغات حرفه ای داشته باشید تا بدون محدودیت درآمد بیشتری کسب کنید.


دوره رایگان آموزش فروش در تلگرام در سایت سانسل



مهم ترین مزایای قیف فروش در کسب وکار

از مرحله آشنایی با مشتری تا تبدیل شدن به مشتری واقعی مراحل سختی درپیش است که قیف فروش در این راه مزایایی دارد. در ادامه به این مزایا میپردازیم:

شناخت مشتری واقعی: مشتری واقعی به کمک این روش از میان کسانی که آگهی تبلیغ شما را مطالعه کردند یا وارد سایت شده‌اند، شناسایی می‌شود.

پیش‌بینی بازار: با استفاده از قیف فروش مشتری‌های واقعی و بالقوه را اندازه‌گیری میکنید و میتوانید پیش‌بینی از آینده بازار داشته باشید و میزان فروش خود را تخمین بزنید.

شناخت موانع فروش: با توجه به آمار سرنخ‌ها، مشتریان واقعی و بالقوه میتوانید موانع موجود را شناسایی کنید و برداشتن این موانع آمار فروش خود را بالا ببرید.

بازاریابی موثر: از این طریق مشتری‌ها را در مناطق مختلف میشناسید و بهترین راهکارها برای تبلیغات را میتوانید بکار بگیرید و میزان مشتری‌های واقعی را افزایش دهید.

شناخت تفکر و رفتار مردم: هربار چیزی مد میشود و این بخاطر شباهت رفتار و تفکر مردم است. قیف فروش رفتار مشتری‌هایی که جذب شده‌اند را بررسی میکند و در آگهی‌های بعدی سلیقه جامعه را مدنظر قرار میدهد تا افراد بیشتری جذب کند.


آموزش مراحل ساخت سریع فانل فروش در سایت سانسل